راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

ساعت هوشمند Watch Color 2 شیائومی معرفی شد

در هفته ای که گذشت شیائومی محصولات جدیدی را رونمایی کرده است که از جمله آنها می توان به ساعت هوشمند Watch Color 2 و هدفون بی سیم TWS 3 Pro اشاره کرد. این گجت های پوشیدنی شیائومی در کنار کیفیت خوبی که وعده ارائه آن را داده اند، از قیمت اقتصادی برخوردارند. در کنار این محصولات گوشی Civi، و گوشی های سری ردمی 9 در سه مدل جدید هم از طرف شیائومی معرفی شدند. محبوبیتی که گوشی های موبایل شیائومی کسب کرده اند به گجت های این برند هم رسیده است. به طوری که به خاطر قیمت اقتصادی و کیفیت خوب خریداران زیادی دارند.

دو گجت جدید و اقتصادی شیائومی رونمایی شدند

لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند Watch Color 2 گجت پوشیدنی کاربردی شیائومی!

ساعت هوشمند شیائومی Watch Color 2 از نمایشگر 1.43 اینچی امولد برخوردار است. این نمایشگر دایره ای شکل، همچنین می تواند از چندین واچ فیس مختلف پشتیبانی کند. در سمت راست بدنه دو دکمه وجود دارد که برای تنظیمات آن مورد استفاده قرار می گیرد. از نقاط قوت این ساعت، پشتیبانی از ویژگی ‌های متنوع مربوط به تندرستی و سلامتی است. درون این ساعت چیپ GPS تعبیه شده و در ضمن باید به ردیابی ۱۱۷ فعالیت ورزشی در آن هم اشاره کرد. همچنین شیائومی Watch Color 2 ضد آب محسوب می شود و حتی برای شناگران نیز قابل استفاده خواهد بود. بهره‌گیری از سنسور SpO2 برای سنجش اشباع اکسیژن خون، پایش کیفیت خواب، امکان سنجش پیوسته‌ ضربان قلب از ویژگی های دیگر مربوط به سلامتی در این ساعت محسوب می شود. ضمنا باتری ۴۷۰ میلی ‌آمپر ساعتی در این اسمارت واچ می ‌تواند به مدت ۱۲ روز انرژی مورد نیاز را تامین کند.

ساعت هوشمند Watch Color 2 یک گجت اقتصادی اما کاربردی

شیائومی اسمارت واچ، یک انتخاب اقتصادی

سری اول از این اسمارت واچ در سال 2020 و با نام Xiaomi Watch Color  رونمایی شد. در همان زمان هم توجهات زیادی را به خود جلب کرد چرا که در رقابت با بقیه اسمارت واچ های بازار، تمام قابلیت های یک ساعت هوشمند را در ازای مبلغ معقول 125 دلار عرضه می کرد. در هر دو مدل قدیمی و جدید این اسمارت واچ امکان شخصی سازی آیتم ها وجود دارد و این به قابلیت های این گجت پوشیدنی چه برای افراد عادی و چه ورزشکاران اضافه می کند.  گفته می شود این ساعت هوشمند شیائومی با قیمتی حدود 155 دلار به بازار خواهد آمد اما هنوز از زمان عرضه آن چیزی اعلام نشده است. رنگ بندی متنوع این گجت هم می تواند دست خریداران را در انتخاب باز بگذارد.  در این هفته مدل های جدید گوشی شیائومی سری 9 هم رونمایی شدند.

شیائومی اسمارت واچ، یک انتخاب اقتصادی

ساعت های هوشمند این روزها گجت های پرطرفداری هستند که اغلب افراد چه برای فعالیت های عادی روزانه چه برای وظایف خاص تری چون پایش های سلامتی از آنها استفاده می کنند. در این بین بعد از اپل واچ و ساعت هوشمند سامسونگ، شیائومی باز هم سهم بزرگی را در این بازار از آن خود کرده است. می توانید انواع مختلف ساعت های هوشمند شیائومی را با بررسی های فنی و جزئیات آن در سایت آی تی بازار ببینید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا