Connect with us

ساندبار بنگ اند اولافسن بیوسوند استیج دارای بدنه ای از جنس چوب

منتشر شده

در

اسپیکر حرفه ای بنگ اند اولافسن بیوسوند استیج دارای بدنه ای از جنس چوب

شرکت دانمارکی بنگ اند اولافسن یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی است، که با تولید محصولاتی همچون تلویزیون، بلندگو و اسپیکر توانست در بازار صوت و تصویر نظر بسیاری از خریدارن را جلب کند، البته اسپیکر های این کمپانی از نظر عملکرد و پخش صدا به قدری حرفه ای عمل می کنند، که توانسته اند رقیب جدی برای سایر اسپیکرها محسوب شوند.

هم اکنون اولین ساندبار کمپانی B&O به طور رسمی با نام Beosound Stage معرفی و رونمایی شد، این اسپیکر حرفه ای با مجهز شدن به تکنولوژی Dolby Atmos و Chromecast می تواند کارایی بهتری برای کاربران در حین فعالیت داشته باشد.

ساندبار بنگ اند اولافسن بیوسوند استیج

لیست قیمت اسپیکر حرفه ای

شایان ذکر است شرکت بنگ اند اولافسن در نمایشگاه CES 2016 اسپیکر بیوسوند 35 را معرفی نمود، اگرچه این محصول از نظر ظاهری شبیه به اسپیکر حرفه ای بود، اما با توجه به کارایی آن مشخص شد، که Beosound 35 فقط یک اسپیکر آلومینیومی است، که تنها از نظر ظاهری شبیه به یک ساندبار می باشد؛ بدین ترتیب کاربر فقط برای پخش موسیقی می توانست از آن استفاده نماید؛ در حاضر Beosound Stage نیز به عنوان اولین ساندبار این شرکت قرار است، راهی بازار صوت و تصویر شود.

ساندبار بنگ اند اولافسن بیوسوند استیج با همکاری شرکت دانمارکی NORM Architects طراحی شده؛ که به صورت یک مستطیل مسطح تولید شده است؛ این اسپیکر حرفه ای B&O در دو نسخه و با فریم های متفاوت آلومینیومی و برنز قرار است به لیست قیمت محصولات این شرکت اضافه شود، البته به درخواست مشتری بدنه ساندبار Beosound Stage با چوب بلوط نیز ساخته می شود، که قیمت این مدل برابر با 850 دلار خواهد بود.

ساندبار بنگ اند اولافسن بیوسوند استیج معرفی شد

طبق مشخصات فنی منتشر شده در زیر قاب این اسپیکر حرفه ای 11 درایور جای گرفته است، که هر کدام از آنها دارای یک آمپلی ‌فایر 50 واتی می باشند.؛ همچنین کمپانی B&O نیز اعلام کرد: این ساندبار به ووفر های بزرگی بهره مند شده است که سبب می شود صدا با بالاترین کیفیت ممکن پخش شود.

صدای میانی نیز از دو درایور 1.5 اینچی و یک تویتر 3/4 اینچی تولید می‌ شود که هر کدام در یک زاویه نصب شده‌اند؛ قرار گرفتن آنها نیز به صورتی می باشد که می توانند صدای 3 بعدی را تولید کنند؛ پشتیبانی از بلوتوث، وای فای، ایرپلی 2 و قابلیت پخش همزمان از دیگر ویژگی های این ساندبار جدید B&O خواهد بود.

قابلیت اسپیکر حرفه ای بنگ اند اولافسن بیوسوند استیج

کمپانی B&O تصمیم دارد ساندبار بنگ اند اولافسن بیوسوند استیج را در دو نسخه متفاوت در اواخر پاییز امسال راهی بازار صوت و تصویر نماید، که قیمت مدل آلومینیومی و برنزی این اسپیکر حرفه ای برابر با 1750 دلار و قیمت مدل چوبی آن برابر با 2600 دلار خواهد بود.

ا دیدگاه

  1. علیرضا

    سپتامبر 7, 2019 در 11:17 ق.ظ

    مدل چوبی ساندبار بنگ اند اولافسن بیوسوند استیج خیلی شیک و مدرن چطوری می تونم این اسپیکر حرفه ای سفارش بدم؟؟؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار