صوت و تصویر

ساندبار جی بی ال لینک بار دارای سیستم عامل اندروید تی وی

با توجه به گسترگی محصولات بازار صوت و تصویر اکثر شرکت ها توانسته اند در این بازار حضور داشته باشند، کمپانی JBL به عنوان یکی از شرکت های تولیدکننده تجهیزات صوتی الکترونیک، اسپیکر های حرفه ای را در دسترس خریداران قرار می دهد.

این شرکت فعال صوت و تصویر، به تازگی اولین ساندبار مجهز به سیستم عامل Android TV خود را معرفی و رونمایی کرده است، این محصول با متصل شدن به تلویزیون می تواند آن را به یک تلویزیون هوشمند اندرویدی تبدیل کند.

ساندبار جی بی ال لینک بار رونمایی شد

لیست قیمت اسپیکر حرفه ای

علاوه بر این وجود پلتفرم داخلی Android TV در ساندبار Link Bar به شما این امکان را می دهد، اپلیکیشن های اندرویدی را آپدیت، بروزرسانی و یا نصب نمائید؛ اگرچه ظاهر این محصول شبیه ساندبار می باشد، اما کارایی آن فراتر از یک سینما خانگی خواهد بود؛ چرا که وجود تکنولوژی Chromecast که برای صدا و تصویر در نظر گرفته شده است، توسط میکروفون داخلی از دستیار صوتی Google Assistant نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ بدین ترتیب شما می توانید توسط فناوری Google Assistant دستورات صوتی خود را از ساندبار لینک بار بخواهید که اعمال کند.

ویژگی ها منحصر به فرد ساندبار جی بی ال Link Bar :

اسپیکر حرفه ای JBL دارای سیستم عامل Android 8 یا همان نسخه Oreo است که چند ماه قبل شرکت JBL وعده بروزرسانی آن را با همکاری گوگل داده بود. با توجه به پشرفت روز افزون سیستم عامل Android TV پلتفرم های صوتی و تصویری بسیاری نیز با آن سازگار شده اند، هم اکنون هم کمپانی جی بی ال اولین ساندبار خود را با مجهز نمودن به این تکنولوژی معرفی کرده است.

قیمت ساندبار جی بی ال لینک بار

میکروفون های مورد استفاده در ساندبار لینک بار به صورت پراکنده اما یکپارچه در بخش هایی از آن نصب شده اند تا صدای کاربران به خوبی دریافت شود، همچنین آمپلی فایر داخلی آن با توان 100 وات، صدایی مناسب را به شما منتقل می کند

ساندبار جی بی ال لینک بار قادر است از صدای Dolby Atmos or DTS:X نیز پشتیبانی کند، البته کمپانی JBL یک ساب ووفر وایرلس نیز به همراه این محصول ارائه خواهد کرد. قیمت این اسپیکر حرفه ای جی بی ال در بازار صوت و تصویر احتمالا 399.95 دلار خواهد بود و قرار است، به زودی به لیست قیمت محصولات JBL اضافه شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. هدفون های جی بی ال هم از نظر کارایی فوق العاده ان اگر صدای واضح و رسایی می خواین داشته باشین هدفون های این برند بخرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا