Connect with us

ساندبار سامسونگ Sound +NW700 باریک ترین اسپیکر بازار صوت و تصویر

منتشر شده

در

ساندبار سامسونگ Sound +NW700 باریک ترین اسپیکر بازار صوت و تصویر

کمپانی سامسونگ به منظور ارائه یک ست صوتی و تصویری باریک و بسیار ظریف، یک ساند بار جدید را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. این اسپیکر حرفه ای در نمایشگاه CES 2018 نیز به طور رسمی رونمایی خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساندبار NW700+ سامسونگ

لیست قیمت اسپیکر حرفه ای

ساند بار سامسونگ Sound +NW700 به عنوان پیشرفته ترین ساند بار کمپانی Samsung به طور کامل در آزمایشگاه صدای سامسونگ واقع در کالیفرنیا طراحی شده است، و دارای ضخامت بسیار پایین 53.5 میلی متر می باشد، با این وجود 40% از ساند بارهای موجود در بازار صوت و تصویر باریک تر خواهد بود.

ساندبار سامسونگ

دلیل اصلی کاهش ضخامت این اسپیکر حرفه ای سامسونگ، همسان سازی بیشتر با تلویزیون های باریک امروزی بوده است. اما با وجود ضخامت کم، ساند بار NW700 سامسونگ تحت دقیق ترین مهندسی های صدا قرار گرفته و دارای خروجی بسیار مناسبی می باشد.

اسپیکر حرفه ای سامسونگ

آمپلی فایر و اسپیکرهای این ساندبار  از آرایش 3 عددی بهره برده و علاوه بر 3 پروفایل مرسوم برای EQ، یک تنظیم صوتی هوشمند نیز برای آن در نظر گرفته شده است که بنا بر خصوصیت ورودی، می تواند صدای خروجی را تنظیم نماید. طبق اعلام شرکت سامسونگ قیمت و معرفی جزئیات ساند بار  Sound +NW700 در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساندبار سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. سعادت

    دسامبر 27, 2017 در 10:02 ق.ظ

    ساندبارهای سامسونگ همشون عالین کیفیت صداشون واقعا فوق العادست لااایک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار