Connect with us

سرور های ایسوس سری E8 قادر به پردازش های سنگین

منتشر شده

در

سرور های ایسوس سری E8 قادر به پردازش های سنگین

سرور های ایسوس سری E8 قادر به پردازش های سنگین بوده و این سرور ها در کنار مادربرد های سرور ایسوس کارایی بالا و طراحی بهینه دارند و نیز دارای سازگاری تمام عیار و توسعه پذیری انعطاف پذیری با سایر قطعات هستند. هرجا بحث از پردازش های سنگین و محاسبات بالا پیش می آید، بی درنگ ذهن به سمت سرور های قدرتمند سوق پیدا می کند. شرکت ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سرور و مادربرد های سرور، تجهیزات و قطعات متعددی در این زمینه طراحی و تولید کرده است. در مبحث سرور و پردازش های حجیم، دو مقوله قدرت پردازش و مصرف بهینه بسیار مورد توجه است که دو کلاس متفاوت را ایجاد می کنند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر درباره سرور و مادربرد های سرور ایسوسبدانید.

سرورهای سری E8 و مادربرد های سرور سری Z10 ایسوس با بهره مندی از پردازنده های قدرتمند اینتل، برای به رسیدن به بالاترین قدرت پردازشی تولید شده اند و توانسته اند خود را در قلب دیتا سنتر های بزرگ جای دهند. آخرین سری سرورهای سری E8 و مادربرد های سری Z10 ایسوس از به منظور بالابردن راندمان، دوام و مصرف بهینه از بهترین قطعات الکترونیکی استفاده کرده و برای خنک سازی هم از راهکارهای ابتکاری ایسوس بهره می برند. ایسوس برای سرور های سری E8 و مادربرد های سرور سری Z10، طراحی خاص را به منظور بهترین تبادل حرارت سرور با میحط داشته که مجموع ابداعات آن در تولید مادربرد های سرور، بهترین خنک سازی را برای کل سیستم به ارمغان می آورد.

مادربورد سرور ایسوس سری Z10
به طور مثال طراحی و جهت موازی رم ها با هیت سینک ها، فن های CPU، به گونه ای است که جریان هوا به راحتی و با کمترین میزان مقاومت نسبت به سایر برند ها در مدل های rack-mounted به همراه دارد. سرور ها و مادربرد سرور های ایسوس، با آخرین استاندارد های دوام، طراحی و تولید می شوند. قطعات به کارگرفته در آنها مانند خازن های جامد ژاپنی 12K می توانند تا 12،000 ساعت در دمای 105 درجه سانتی گراد به کار خود ادامه داده و سیستم دچار مشکل نشود. این در حالی است که در دمای 65 درجه طول عمر این قطعات تا 1.2 میلیون ساعت می رسد!! علاوه بر آن مانند مادربرد های معروف ایسوس، رده سرور نیز از فناوری هایی نظیر DIGI+ و EPU به منظور افزایش بهره وری و مدیریت مصرف انرژی به کار گرفته شده است. سرورها و مادربرد های سرور ایسوس به گونه ای طراحی شده اند که با جدید ترین راهکار های ذخیره سازی و دستیابی به داده سازگارند. همچنین ایسوس با اضافه کردن کارت PIKE (Proprietary I/O Kit Expansion) امکان استفاده از آخرین و بالاترین سرعت ذخیره سازی با رابط PCI-E 3.0 را در مادربرد های خود مهیا کرده است.

6 دیدگاه

  1. نیلوفر

    جولای 9, 2016 در 5:54 ب.ظ

    سلام،سرور های ایسوس سری E8 قادر به پردازش های سنگین بوده و این سرور ها در کنار مادربرد های سرور ایسوس کارایی بالا و طراحی بهینه دارند بابت درج این خبر خوبتون ازتون ممنونم. شرکت ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سرور و مادربرد های سروراست که تجهیزات و قطعات متعددی در این زمینه طراحی و تولید کرده است.با تشکر از سایت خوب آی تی بازار.

  2. حسن

    جولای 9, 2016 در 9:24 ق.ظ

    سلام خسته نباشید
    این رسرور های ایسوس سری E8 با مشخصات فنی خوب و طراحی خوبی که در ابعادش به کار گرفته شده میتونه فضایی گکمتری و اشغال کنه علاوه بر این با قابلیت پردازش سنگین میتونه در مراکز مهم مثل بانک و دانشگاه مورد استفاده قرار بگیره ولی اصولا سرور های خوب گرون هستن امیدوارم ای تی بازار این سرور قدرت من با قیمت ویژه به فروش برسون تا بتونم تهیه ش کنم با تشکر

  3. مینا

    جولای 8, 2016 در 12:37 ب.ظ

    سلام
    سرور های ایسوس سری E8 قادر به پردازش های سنگین بوده و این سرور ها در کنار مادربرد های سرور ایسوس کارایی بالا و طراحی بهینه دارند و نیز دارای سازگاری تمام عیار و توسعه پذیری انعطاف پذیری با سایر قطعات هستند. هرجا بحث از پردازش های سنگین و محاسبات بالا پیش می آید، بی درنگ ذهن به سمت سرور های قدرتمند سوق پیدا می کند. شرکت ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سرور و مادربرد های سرور، تجهیزات و قطعات متعددی در این زمینه طراحی و تولید کرده است.

  4. سینا تابانی

    جولای 4, 2016 در 9:40 ق.ظ

    یه سلامی میکنم به همه ای تی بازاری ها و همه کسانی که نظره من رو همکنون میخونن میخوام کمی راجب سرور های ایسوس سری E8 صحبت کنم این سرور از قابلیت های بالای بر خورداره از جمله قادر به پردازش های سنگین بوده و دارای ذخیره سازی بالایی هست که امروزه بیشتره کاربران به نکته توجه نمیکنن با تشکر از همه که وقتشون رو گزاشتن برای خوندن مطالب امیدوارم مفید باشه

  5. پوریا کلاته

    جولای 3, 2016 در 1:03 ب.ظ

    قطعات سرور ایسوس همیشه پر قدرت ظاهر شدن این دو سری از محصولات سرور ایسوس هم مطمعنن نگاه های زیادی رو سمت خودشون خواهند برد

  6. سعید

    جولای 2, 2016 در 1:24 ب.ظ

    با سلام خدمت شما
    سرورهای سری E8 و مادربرد های سرور سری Z10 ایسوس با بهره مندی از پردازنده های قدرتمند اینتل، برای به رسیدن به بالاترین قدرت پردازشی تولید شده اند و توانسته اند خود را در قلب دیتا سنتر های بزرگ جای دهند. آخرین سری سرورهای سری E8 و مادربرد های سری Z10 ایسوس از به منظور بالابردن راندمان، دوام و مصرف بهینه از بهترین قطعات الکترونیکی استفاده کرده و برای خنک سازی هم از راهکارهای ابتکاری ایسوس بهره می برند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار