Connect with us

سرویس گیمینگ گوگل Stadia تحولی نو در بازی های رایانه ای

منتشر شده

در

سرویس گیمینگ گوگل stadia تحولی نو در بازی های رایانه ای

شرکت گوگل در مارس 2019 و در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بازی های رایانه ای، سرویس گیمینگ Stadia را معرفی کرد. گیمرها از طریق این پلتفرم و از طریق استریم کردن می توانند با هر دستگاه و کنسول بازی که در اختیار دارند، بازی مورد نظر خود را انجام دهند.

سرویس گیمینگ گوگل stadia

لیست قیمت کنسول بازی

بر اساس آنچه که از زمان معرفی تا کنون از این سرویس گیمینگ منحصر به فرد Google اعلام شده است، می توان گفت: پلتفرم Cloud Streaming شرکت گوگل (Stadia) تحولی بزرگ در دنیای بازی های رایانه ای ایجاد خواهد کرد.

سورپرایز ویژه گوگل برای گیمرهای بازار کنسول بازی:

کمپانی گوگل وعده داده است که سرویس گیمینگ Stadia بدون کوچک ترین تاخیری در اجرای بازی ها به صورت Cloud Streaming عمل خواهد کرد. همچنین گیمرها این اختیار را خواهند داشت که یک بازی قابل توجه با کارایی و عملکرد ترکیبی کنسول های بازی PS4 و Xbox ONE را انتخاب کنند و آن را از طریق سرویس استریم گیمینگ Stadia به اجرا درآورند.

اجرای تمامی بازی ها بدون نیاز به داشتن کنسول بازی و یا سیستم کامپیوتری قدرتمند نکته قابل توجه دیگر سرویس گیمینگ Stadia گوگل است. شما می توانید از طریق گیم پدهایی که در اختیار دارید برای کنترل بازی هایی که با سرویس Stadia بر روی PC و یا لپ تاپ خود اجرا می کنید، استفاده نمائید. علاوه بر این شرکت گوگل یک کنترلر اختصاصی برای کنترل بازی ها در اختیار گیمرها قرار داده است.

سرویس گیمینگ گوگل stadia معرفی شد

با وجود اینکه سرویس گیمینگ Stadia برای کسانی که علاقه ای به اجرای بازی های 4 K از طریق لپ تاپ و یا اسمارت فون های نیمه حرفه ای دارند، بسیار هیجان انگیز است، ولی در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت سرویس گیمینگ Stadia اعلام نشده و فعلا بازی های انحصاری این سرویس نیز به صورت کلی یا جزیی معرفی نشده اند و در نهایت ما نمی دانیم این سرویس منحصر به فرد چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در همین رابطه حساب رسمی تویتر شرکت گوگل توییتی را با شرح اطلاعاتی در این زمینه پست کرده است. شرکت گوگل در این توییت نوشته که بالاخره انتظارات به پایان رسید و به زودی (در تابستان) اطلاعاتی مانند قیمت سرویس، بازی های لانچ، انحصاری و تاریخ عرضه آن اعلام خواهد شد. بنابراین باید یک الی دو ماه و یا بیشتر منتظر ماند، البته این امکان وجود دارد که شرکت گوگل در مراسم E3 امسال با یک سورپرایز غافلگیر کننده ظاهر شود. کنفرانس مطبوعاتی ویژه ناشران مراسم E3 2019 از تاریخ 8 ژوئن الی 11 ژوئن برگذار خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار