Connect with us

سرویس xCloud مایکروسافت با قابلیت استریم 3500 بازی

منتشر شده

در

سرویس xcloud مایکروسافت با قابلیت استریم 3500 بازی

کمپانی بزرگ مایکروسافت جزئیات دقیق تری از سرویس استریمینگ بازی xCloud را منتشر نمود، و اخیرا این سرویس را با کارمندان خود مورد آزمایش قرار داده است؛ به صورتی که به آنها این امکان را داد که سرویس را در هر نقطه از مکان برای استریم بازی های ایکس باکس آزمایش کنند.

 این کمپانی فعال بازار کنسول بازی در حال حاضر سرورهای مورد نیاز برای xCloud را توسعه داده است، گزارشات خبرگذاری های بین المللی نشان می دهد که این سرویس توانایی های بالقوه ای در استریمینگ بیش از 3500 عنوان بازی را بدون ایجاد تغییر توسعه دهندگان بازی به همراه دارد.

سرویس بازی مایکروسافت xcloud

لیست قیمت کنسول بازی

قبل از آزمایش های عمومی سرویس xCloud توسعه دهندگان بازی نیز مانند Capcom و Paradox در حال آزمایش بازی های خود در xCloud هستند. Kareem Choudhry مدیر Cloud Gaming مایکروسافت، اعلام کرد: ما قبلا پروژه xCloud blades سفارشی را با هدف تاکید بر ویژگی های کلیدی و کاربردی سرویس استریمینگ ابری در دیتاسنترهای 13 منطقه از Azure مورد آزمایش و بررسی قرار داده ایم، هدف این است که سرویس استریمینگ xCloud علاوه بر ایالات متحده در تمامی نقاط جهان با همان ویژگی ها و مشخصات کاربردی و کلیدی سرویس در دسترس همگان قرار گیرد. به نظر می رسد این سرویس برای شروع در آمریکای شمالی سپس اروپا و آسیا در اختیار کاربران قرار بگیرد.

لذت تجربه بازی بر روی ابرهای شناور xCloud مایکروسافت:

طبق خبر های منتشر شده کمپانی مایکروسافت با رونمایی از xCloud قصد دارد استفاده از کنسول بازی را در مواقع ضروری و بیرون از خانه مرتفع کند، تا کاربران در بیرون از خانه و جایی که به تلویزیون و کنسول بازی دسترسی ندارند، قادر به انجام بازی از طریق اسمارت فون باشند.

قابلیت سرویس بازی مایکروسافت xcloud

بدین ترتیب کاربران می توانند دسته بازی ایکس باکس را به گوشی موبایل متصل کرده و بازی را با همان کیفیتی که در ایکس باکس اجرا می شود، بازی کنند. فیل اسپنسر مدیر اجرایی بخش کنسول بازی ایکس باکس می‌ گوید: سرویس جدید باعث می ‌شود کاربر وقت بیشتری را برای انجام بازی در هر حالتی چه داخل خانه و یا بیرون از خانه صرف کند.

کمپانی مایکروسافت هنوز در رابطه با تاریخ شروع آزمایش عمومی این سرویس خبری منتشر نکرده است، اما همان طور که مشخص است این کمپانی برنامه ای برای معرفی ویژگی های سرویس استریمینگ xCloud در نمایشگاه E3 2019 خواهد داشت.

سرویس xcloud مایکروسافت

سرویس xCloud مایکروسافت همراه با سرویس PlayStation Now سونی و سرویس استریمینگ ابری Stadia گوگل در آینده در دسترس علاقمندان قرار خواهند گرفت؛ البته کمپانی مایکروسافت و سونی برای استریمینگ ابری بازی ها با یکدیگر مشارکت دارند اما همچنان خدمات جداگانه ای را برای مشتریان PlayStation و Xbox عرضه خواهند کرد.

لیست قیمت دسته بازی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار