Connect with us

سری جدید کامپیوتر گیمینگ زوتاک MEK مینی در اختیار گیمرها قرار گرفت

منتشر شده

در

سری جدید کامپیوتر گیمینگ زوتاک mek مینی در اختیار گیمرها قرار گرفت

محصولات کمپانی زوتاک با رنگبندی و طراحی جالبی راهی بازار کامپیوتر می شوند، از این رو گیمرهایی که طرفدار ظاهر جذاب و متفاوت هستند، اکثرا محصولات این کمپانی را خریداری می کنند. در حال حاضر این شرکت جدیدترین کامپیوترهای مخصوص بازی سری MEK Mini را برای بازیکنانی که علاقمند به بازی های مسابقه ای می باشند، معرفی و رونمایی کرده است.

کامپیوتر گیمینگ زوتاک mek mini

لیست قیمت کامپیوتر رومیزی

کامپیوتر مخصوص بازی زوتاک MEK مینی با داشتن اندازه کوچکی که دارد این فرصت را به گیمرها می دهد تا آن را به راحتی حمل کنند، البته اکثر بازیکنان نیز علاقمند به بازی های گروهی هستند بدین ترتیب می توانند در اتاق نشیمن و مهمانی ها هم از این کامپیوتر گیمینگ استفاده نمایند.

جدیدترین کامپیوتر مخصوص بازی زوتاک مخصوص بازی های مسابقه ای:

در بخش ذخیره سازی نسل جدید کامپیوتر مخصوص بازی زوتاک سری MEK Mini یک درایو SSD M.2 NVME در ظرفیت 240 گیگابایت و یک هارد دیسک 1 یا 2 ترابایتی تعبیه شده است. کمپانی سازنده در بخش جلوی کیس نیز از LED RGB با مدیریت مستقیم استفاده کرده، و برای این ویژگی هم برنامه نرم افزاری SPECTRA در اختیار گیمرها قرار گرفته است، البته نرم افزار SPECTRA با تراشه های Killer شبکه Wi-Fi و LAN را هدایت خواهد کرد؛ علاوه بر این مدیریت ترافیک شبکه را هم بر عهده خواهد داشت.

سری جدید کامپیوتر گیمینگ زوتاک mek mini

نسل جدید کامپیوترهای MEK Mini کمپانی زوتاک به پردازنده های 6 و 8 هسته ای نسل نهم شرکت اینتل بهره مند شده اند؛ و مدل هایی مانند Core i7. مادربرد مورد استفاده در آنها دارای 2 ماژول DDR4 است که با 16 گیگابایت حافظه رم، در فرکانس 2666 مگاهرتز پر شده است.

کمپانی ZOTAC از سری جدید کارت گرافیک های انویدیا که شامل مدل های GAMING GeForce RTX SUPER 2070 و ZOTAC GAMING GeForce RTX SUPER 2060 می باشد، در نسل جدید کامپیوتر رومیزی مخصوص بازی سری MEK Mini استفاده کرده است، و طراحی خنک کننده 360 درجه ای موجود در این کامپیوتر نیز توسط زوتاک انجام شده است.

قیمت کامپیوتر گیمینگ زوتاک mek mini

فروش سری جدید کامپیوتر گیمینگ MEK Mini به همراه موس، کیبورد، و موس پد مخصوص بازی به زودی در بازار کامپیوتر انجام خواهد شد. گیمرها با خرید این کامپیوتر کوچک گیمینگ می توانند لحظات خوبی را برای خود به ارمغان بیاورند.

2 دیدگاه

  1. علی قاسم زاده

    آوریل 3, 2021 در 1:21 ب.ظ

    دوست عزیز خودتون اسمبل کنید خیلی قیمت و کیفیت بهتری به دست میارید و بهتره اگه قیمت مناسب میخواید از کیس های آماده دوری کنید

  2. مهشاد

    آگوست 3, 2019 در 10:38 ق.ظ

    قیمت کامپیوتر زوتاک MEK Mini کی اعلام میشه، من یه کامپیوتر خوش قیمت می خوام بنظرتون چه برندی خوبه؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار