Connect with us

سقوط هلیکوپتر در جاده هراز و کشته شدن تکنسین اورژانس 115

منتشر شده

در

سقوط هلیکوپتر در جاده هراز و کشته شدن تکنسین اورژانس 115

 گزارش تصادف جاده ای صبح امروز حوالی ساعت 9 در جاده هراز منطقه گزنک  به سامانه فوریت‌ های 115 اعلام گردید ، حادثه گزارش شده مربوط به تصادف دو دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده هراز بود که بلافاصله هلیکوپتر اورژانس آمل با 4 سرنشین شامل خلبان، کمک خلبان، و 2 تکنسین اورژانس به محل حادثه جهت امداد رسانی اعزام می ‌شوند، باآی تی بازارهمراه باشید تا از جزئیات خبر و علت سقوط مرگبار بالگرد 115 در جاده هراز  به نقل از سرپرست اورژانس کشور آقای پیرحسین کولیوند مطلع گردید.

سقوط هلکوپتر در جاده هراز - سقوط بالگرد اورژانس 115 آمل در جاده هراز

 سرپرست اورژانس کشور پیرحسین کولیوند درباره سقوط هلیکوپتر در جاده هراز و کشته شدن تکنسین اورژانس 115 گفت: 
امروز حوالی ساعت 9 ، مردم تصادف دو دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده هراز منطقه گزنگ به سامانه فوریت‌های 115 اعلام کردند. بلافاصله یک فروند بالگرد اورژانس برای امداد رسانی به دو مصدوم حادثه از پایگاه آمل به محل تصادف در حوالی منظریه گزنک اعزام می شود. پس از سوار کردن دو مصدوم تصادف در بالگرد، هنگام برخاستن با کابل برق فشار قوی برخورد و سقوط می کند.
به گفته سرپرست اورژانس کشور ، بر اثر سقوط بالگرد یکی از تکنسین‌های اورژانس به نام “مصطفی صادقی” فوت می‌ کند و دیگر تکنسین  اورژانس نیز به نام  هوشنگ عباسی شیرتبار از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی می‌ شود، دو سرنشین دیگر بالگرد وضعیت مناسبی دارند و آقای عباسی به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد.
 
سقوط هواپیما در جاده هراز

علت سقوط بالگرد اورژانس در جاده هراز:

تا این لحظه دلیلسقوط بالگرد در جاده هراز،  گرد و غبار و عدم دید خلبان و برخورد با کابل دکلهای برق فشار قوی اعلام گردیده است.
 
سقوط بالگرد اورژانس 115 مازندران در جاده هراز

 

سقوط هلیکوپتر در جاده هراز

ادامه مطلب

ا دیدگاه

  1. محسن براتی از ساری

    سپتامبر 21, 2016 در 8:45 ب.ظ

    هیچی دیگه به آمار مرگ و آمار حادثه و تصادفات جاده هراز به غیر از کشته شدگان با پراید آمار سقوط هلیکوپتر در جاده هراز رو کم داشتیم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار