تبلت

سه مدل تبلت جدید لنوو رونمایی شدند

به تازگی سه مدل تبلت جدید لنوو توسط این شرکت رونمایی شدند. تبلت‌ های لنوو با نام یوگا تب ۱۳، یوگا تب ۱۱ و تب پی ۱۱ پلاس با امکاناتی خوبی مثل اسپیکرهای دالبی اتموس، نمایشگرهای بزرگ و قیمت مناسب معرفی شدند. شرکت لنوو به دنبال رونمایی از تبلت یوگا پد پرو ۱۳ اینچی خود در کشو چین، از نسخه جهانی تبلت منحصر به فرد خودش برای بازارهای جهانی آن هم با قیمت ۶۸۰ دلار برای بازار آمریکا و ۸۰۰ یورو برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. هرچند نام نسخه جهانی این دیوایس هم متفاوت است و به لنوو یوگا تب ۱۳ تغییر کرده است. دو تبلت ارزان قیمت لنوو از بدنه‌ تمام فلزی برخوردار هستند.

تبلت یوگا تب 13 و یوگا تب 11 و یوگا پی 11لنوو

لیست قیمت تبلت لنوو

تبلت یوگا تب 13 و یوگا تب 11 لنوو

تبلت لنوو یوگا در دو اندازه برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر یک تبلت 11 اینچی برای شما مناسب است می توانید Yoga Tab 11 را انتخاب کنید. این تبلت لنوو با قیمت 320 دلار عرضه خواهد شد. از مشخصات فنی آن می توان به تراشه Helio G90T مدیاتک اشاره کرد. این مدل در دو نسخه وای فای و LTE عرضه خواهد شد. در صورتی که مدل 13 اینچی آن فقط با Wi-Fi عرضه خواهد شد. تراشه به کار رفته در مدل 13 اینچی از نوع 12 نانومتری است و به 2 هسته Cortex-A76 و پردازنده گرافیکی Mali-G76 مجهز می باشد.

در مدل پایه این تبلت 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد ولی مدل های بالاتر آن 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می کنند. تبلت لنوو یوگا تب ۱۱ از یک نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل برخوردار است و مثل مدل بزرگ ‌تر  روشنایی ۴۰۰ نیت را ارائه می‌کند و از دالبی ویژن پشتیبانی می‌ کند.. این نمایشگر همچنین نرخ رفرش استاندارد ۶۰ هرتز را هم ارائه می ‌کند.

تبلت یوگا تب 13 و یوگا تب 11 لنوو

تبلت ۱۱ اینچی لنوو همان تجربه صوتی مدل ۱۳ اینچی را با ۴ اسپیکر JBL، پشتیبانی از Dolby Atmos و Lenovo Premium Audio ارائه می‌کند. این دیوایس از یک باتری ۷.۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که می ‌تواند ۱۵ ساعت پخش ویدیو بدون وقفه را ارائه کند. این باتری با توان ۲۰ وات شارژ‌ می ‌شود. وزن این تبلت ۶۵۵ گرم است. تبلت یوگا تب ۱۱ از قلم هوشمند Lenovo Precision Pen 2 پشتیبانی می‌ کند که البته به صورت جداگانه فروخته می ‌شود. با استفاده از پایه ‌های این تبلت که از جنس فولاد ضد زنگ هستند، می ‌توانید آن را در حالت ‌های مختلفی قرار دهید. این تبلت همچنین از یک بخش جداگانه و مختص کودکان به نام Google Kids Space برخوردار است.

ویژگی های تبلت لنوو تب پی 11 پلاس

در مدل پلاس که با نام لنوو تب پی ۱۱ پلاس عرضه می شود نیز  چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ به کار رفته است. این مدل در سه نسخه با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه، ۴ گیگ رم و۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه می ‌شود. وزن این دستگاه ۴۹۰ گرم اعلام شده و با یک کیبورد همراه است و مانند مدل دیگر از Google Kids Space نیز پشتیبانی می ‌کند.

ویژگی های تبلت لنوو تب پی 11 پلاس

یک باتری ۷.۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی وظیفه تأمین شارژ آن را بر عهده دارد که ۱۲ ساعت پخش بدون توقف ویدیو را پشتیبانی می کند. این باتری با توان ۲۰ وات شارژ می ‌شود. چهار اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos نیز می ‌توانند تجربه صوتی خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من میخواستم یه تبلت بخرم برای طراحی اما متاسفانه خیلی گرون بودن، اول خواستم سرفیس بخرم اما دیدم توایران خوب نیست بعد اپل هم بقیه گجت هاش رو ندارم میمونه لنوو سامسنوگ که اونها هم تا یه قیمتی خوبن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا