لپ تاپ

سه مدل جدید لپ تاپ سامسونگ رونمایی شدند

به تازگی سه مدل جدید از لپ تاپ سامسونگ در بازار کره رونمایی شد. یکی از آنها نسل جدید گلکسی بوک فلکس 2 فلیپ تاچ Galaxy Book Flex 2 flip touch و از نوع لپ تاپ های  لمسی سامسونگ است. مدل های دیگری که معرفی شدند گلکسی بوک یون 2 (Galaxy Book Ion 2) و نوت بوک پلاس 2 (Notebook Plus 2) هستند. با ارائه این سه مدل با طراحی ها و سخت افزار متفاوت کاربر می تواند محدوده قیمتی از 700 تا 2500 دلار را برای خرید انتخاب کند.

سه مدل لپ تاپ جدید سامسونگ

لیست قیمت لپ تاپ

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک فلکس 2

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 2 یک لپ تاپ کامل و با کیفیت است. این محصول از قلم اس پن هم پشتیبانی می کند. نمایشگر این لپ تاپ در دو اندازه  13.3 اینچ با وزن 1.16 کیلوگرم و 15.6 اینچ با وزن 1.57 کیلوگرم به بازار خواهد آمد. نمایشگر لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک فلکس 2 از نوع لمسی است و از کیفیت فول اچ دی پشتیبانی می کند. این لپ تاپ دو در یک با پردازنده اینتل Core i5یا Core i7 و پردازنده گرافیکی irisX عرضه می شود. همچنین مدل 15.6 اینچی آن از پردازنده گرافیکی MX450 بهره می برد.

مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 2

این لپ تاپ سامسونگ از یک ترابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. این محصول از حسگر اثر انگشت، پورت یو اس بی، اسلات UFS و دو پورت تاندربولت نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی این لپ تاپ از قلم S Pen می تواند آن را تبدیل به یک وسیله کاربردی تری نماید. البته از نوع قلم اس پن به کار رفته در این مدل اطلاعی در دست نیست. قیمت این مدل با توجه به نوع مشخصات از 1700 تا 2600 دلار متغیر و در دو رنگ مشکی و بنفش در دسترس خواهد بود.

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 2

 

این لپ تاپ در یک مدل دیگر با پشتیبانی از اینترنت 5G هم عرضه می شود. لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک فلکس 2 مدل 5G در واقع اولین لپ تاپ سامسونگ است که از اینترنت 5 جی پشتیبانی می کند. این مدل 13.3 اینچ بوده و در یک رنگ نقره ای و با قیمت 2500 دلار در بازار موجود خواهد شد.

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون 2

این مدل یک نوت بوک حرفه ای با طراحی ظریف و بدنه ای به رنگ سفید خالص است. لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون 2 هم در دو نسخه 13.3 اینچی و 15.6 اینچی عرضه می شود. نسخه 13.3 اینچ با ضخامت 12.9 میلی متر و 970 گرم وزن و نسخه 15.6 اینچی با 39.6 سانتی متر عرض و 12.9 میلی متر ضخامت عرضه می شود. پردازنده به کار رفته در لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون 2 از نوع اینتل و نسل یازدهم این پردازنده است که با توجه به نیاز کاربر و در چند ورژن قابل ارائه است. قیمت این مدل از 1300 تا 2200 دلار متغیر می باشد.

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک یون 2

نوت بوک پلاس 2 سامسونگ

این مدل از لپ تاپ سامسونگ با نام Notebook Plus 2 طراحی ساده و معمولی دارد. نوت بوک پلاس 2 سامسونگ از کیبورد ماتریکس نقطه ای بهره می برد. این دستگاه دارای حافظه ذخیره سازی HDD بوده و حافظه گرافیکی آن از بین حافظه گرافیکی Nvidia GeForce، جی تی ایکس TI1650 و یا MX450 قابل انتخاب است.

لپ تاپ سامسونگ نوت بوک پلاس 2

از دیگر مشخصات نوت بوک پلاس 2 سامسونگ گفت این لپ تاپ 15.6 اینچی 39.6 سانتی متر عرض دارد و در دو رنگ خاکستری و سفید عرضه می شود. قیمت این دستگاه از 687 دلار شروع می شود و تا 1800 دلار قابل تغییر است. سامسونگ با ارائه این سه مدل دست خریدار را برای انتخاب لپ تاپ مناسب باز گذاشته است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لپ تاپ بوک فلکس 2 برای طراحان عالیه، هم قلم خیلی سریع داره و کیفیت عالی، بوک یون 2 از اینترنت 5G هم پشتیبانی میکنه و سرعت خیلی خوبی داره قطعا، کیبورد ماتریکس نقطه ای هم که فقط کسایی که ازش استفاده کردن میدونن چه کیفیت عالی ای داره،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا