Connect with us

سه مدل گوشی جدید شیائومی رونمایی شدند

منتشر شده

در

سه مدل جدید گوشی شیائومی معرفی شدند

در مراسمی که شیائومی به تازگی برگزار کرد سه مدل گوشی جدید شیائومی رونمایی شدند. گوشی موبایل شیائومی می 11 لایت، گوشی موبایل شیائومی می 11 پرو و گوشی موبایل شیائومی می 11 اولترا این سه مدل جدید از گوشی های هوشمند شیائومی بودند. بر اساس گزارشات قبلی قرار بود شیائومی چند وقت پس از رونمایی از مدل پرچمدار شیائومی می 11 از مدل پرو و اولترا این سری از پرچمدارانش رونمایی کند. اما این اتفاق تا کنون رخ نداد و به تازگی این شرکت به همراه گوشی میان رده خود اقدام به معرفی هر سه مدل نموده است. همانطور که Xiaomi Mi 11 ثابت کرد، گوشی های پرو و اولترا این سری هم از برترین پرچمداران 2021 خواهند بود.

گوشی های هوشمند پرچمدار و میان رده جدید شیائومی

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

معرفی گوشی شیائومی می 11 لایت

گوشی Xiaomi Mi 11 Lite در واقع از میان رده های شیائومی محسوب می شود اما قابلیت هایی دارد که می توان آن را در حد پرچمداران دانست. از مشخصات فنی این گوشی شیائومی می توان به ۸ گیگابایت حافظه‌ رم و بهره‌مند از حافظه‌ داخلی UFS تا ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد. همچنین کاربران می ‌توانند با استفاده از کارت حافظه‌ میکرو SD میزان حافظه‌ داخلی این گوشی را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند. این گوشی جدید شیائومی اولین گوشی در جهان است که در آن از تراشه‌ جدید کوالکام اسنپدراگون 780G استفاده شده است. شیائومی در این گوشی از یک نمایشگر 6.55 اینچ AMOLED با رزولوشن +FHD استفاده کرده است. این نمایشگر دارای نرخ رفرش ۹۰ هرتز است. این قسمت همچنین از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی پشتیبانی می کند.

معرفی شیائومی می 11 لایت

معرفی گوشی شیائومی می 11 پرو

می ۱۱ پرو از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با کیفیت بسیار بالا و با وضوح 2K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز بهره می ‌برد. باید گفت این نمایشگر موفق شده از وب‌سایت DisplayMate امتیاز خوب +A را کسب کند. این گوشی فقط ۸.۵۳ میلی ‌متر ضخامت دارد و وزن آن هم به ۲۰۸ گرم می ‌رسد. بدنه‌ گوشی ساختاری از جنس فلز و شیشه دارد و شیشه‌ بکار رفته نیز گوریلا گلس Victus است.

این محافظ همان محافظ صفحه‌ قدرتمندی است که در گوشی نوت ۲۰ اولترا بکار گرفته شد و در تست‌ های مقاومت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. همچنین پشتیبانی از استاندارد ضد آب IP68 هم در این گوشی موبایل وجود دارد که آن را به اولین گوشی شیائومی با این استاندارد تبدیل می ‌کند. بدین ترتیب گوشی در عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه از نفوذ آب به درون جلوگیری می‌کند. پردازنده این گوشی اسنپدراگون 888 است و از لحاظ قدرت باتری از آیفون 12 و اس 21 اولترا هم قدرتمند تر است.

معرفی شیائومی می 11 پرو

معرفی گوشی شیائومی می 11 اولترا

گوشی موبایل شیائومی می 11 اولترا دارای یک نمایشگر QHD+ است که از لحاظ نرخ رفرش ریت و اندازه مشابه مدل پرو است. پردازنده آن هم همان اسنپدراگون 888 است. این گوشی در مدل پایه از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. این مدل هم مانند Xiaomi Mi 11 Pro از باتری 5000 میلی آمپر بهره می برد و به شارژر 67 واتی تجهیز شده است. از لحاظ سرعت شارژ هم این دو گوشی مشابه هم هستند.

معرفی شیائومی می 11 اولترا

دوربین اصلی این گوشی از همان سنسور GN2 سامسونگ استفاده می کند که در حالت استاندارد، اندازه‌ پیکسل آن ۱.۴ میکرومتر است و در حالت سوپر پیکسل به ۴ برابر یعنی ۲.۸ میکرومتر می‌ رسد. ولیکن دوربین فوق عریض گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است و می ‌تواند تصاویری با زاویه‌ دید ۱۲۸ درجه ثبت کند. در کنار این دوربین‌ ها، یک لنز پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده که می ‌تواند تا ۵ برابر به صورت اپتیکال و ۱۲۰ برابر به صورت دیجیتال زوم کند. هر سه دوربین این گوشی قادر به ضبط ویدیو‌ی 8K هستند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. ترانه

    آوریل 4, 2021 در 2:31 ب.ظ

    من تا چند ماه پیش ارزوم بود mi10 بخرم، حالا میبینم mi 11 اومده قطعا قیمت اون میاد پایین دیگه، ولی مدلشم پایین تر میاد دیگه😢

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار