کنسول بازی

سونی مانیتور و هدست بازی Inzone را معرفی کرد

سونی در حال راه اندازی یک برند تجهیزات بازی به نام Inzone می باشد که هدف آن گیمیرهای رایانه شخصی است. سونی در مقابل رقیبانش دیر وارد بازار بازی های رایانه های شخصی شد و حالا قصد دارد بازیکنان را از طریق محصولات جدید با قیمت رقابتی جذب کند. سونی به طور رسمی از سری سخت افزارهای گیمینگ Inzone خود از مانیتورها و هدست های بازی رونمایی کرد که با PC، PS5 و Xbox Series X سازگار خواهند بود. سونی با معرفی مجموعه لوازم های جانبی بازی به دنبال تولید بهترین مانیتور و هدست های گیمینگ است. باید دید از محصولات جدید سونی به چه صورت استقبال می شود و آیا سونی می تواند در صنعت بازی های رایانه ای در مقابل دیگر رقیبانش ایستادگی کند.

مانیتورهای گیمینگ Inzone سونی

سونی از دو مدل مانیتورهای گیمینگ Inzone رونمایی کرد. M9 دارای صفحه نمایش 4K می باشد و قرار است در تابستان عرضه شود. M3 یکی دیگر از مانیتورهای جدید سونی می باشد با رزولوشن 1080p، این مدل مانیتور در اواخر سال میلادی عرضه در بازار می شود. هر دو مانیتور دارای پنل IPS با زمان پاسخ 1 میلی ثانیه می باشد  همچنین از همگام سازی تطبیقی، فناوری G-SYNC انویدا در رایانه شخصی پشتیبانی می کند.

مانیتور گیمینگ سونی Inzone
مانیتور گیمینگ سونی Inzone

هر دو مانیتور معرفی شده طراحی های مشابهی با یکدیگر دارند و دارای سه پایه و اتصال برای مایوس و صفحه کلید هستند. همچنین می توانید دو یا یک رایانه شخصی و کنسول بازی را به هریک از مانیتورها متصل کنید و از طریق یک حالت سوئیچینگ خودکار از همان لوازم جانبی استفاده کنید.

هدست گیمینگ Inzone سونی

سونی در کنار مانیتورهایش از سه هدست با مدل های H3، H7 و H9 رونمایی کرد. این هدست ها بخشی از سری H Inzone هستند. هدست مدل H3 از مقرون به صرفه ترین و تنها هدست بازی سیمی در سری Inzone می باشد و رنگ میکروفون آن مشکی است. H3 عملکرد صدای مناسبی دارد اما از نظر ظاهر در مقایسه با H7 و H9 زیبایی کمتری دارد.

هدست گیمینگ سونی Inzone
هدست گیمینگ سونی Inzone

Inzone H9 یکی از هدست های پرچمداری است که سونی معرفی کرده است. این هدست داری یک میکروفون بوم تایید شده با Discord است که در حالت پایین فعال می شود و در صورت حرکت به سمت بالا خاموش می شود. در قسمت پایین هد نیز یک LED قرار دارد. عمر باتری این هدست تا 32 ساعت و دارای شارژ سریع است که تنها با 10 دقیقه شارژ می توانید یک ساعت بازی کنید. Inzone H9 دارای حلقه LED آبی روی ایرکاپ سفید است  که از طراحی PS5 الهام گرفته شده است. اتصال به تلفن همراه، رایانه شخصی و کنسول بازی از طریق بلوتوث یا از طریق کابل USB انجام می شود.

هدست H7 سونی دارای مجموعه ای از ویژگی های کاهش یافته H9 می باشد. یکی از تفاوت های H7 با H9 در صفحه LED آبی رنگ می باشد که H7 فاقد آن است. Inzone H7 دارای یک میکروفن سفید است و می توان به صورت بی سیم از آن استفاده کرد. طراحی H7 نسب به H9 ساده تر است اما عمر باتری هدست Inzone H7 بیشتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا