Connect with us

سیستم عامل  WatchOS 8 برای اپل واچ رونمایی شد

منتشر شده

در

سیستم عامل  WatchOS 8 برای اپل واچ رونمایی شد

در رویداد آنلاین معرفی محصولات جدید اپل سیستم عامل  WatchOS 8 نیز رونمایی شد. این سیستم عامل در کنار iOS 15 و iPadOS 15 برای آیفون و آیپد، برای ساعت هوشمند اپل رونمایی شد. جدیدترین سیستم ‌عامل اپل برای ساعت های هوشمند خود، WatchOS 8 نام دارد. سیستم‌ عاملی که با قابلیت ‌های بسیار جذابی همراه بوده و به نظر می ‌رسد اپل واچ ها را نزد کاربران محبوب ‌تر از قبل خواهد ساخت. قرار است که اپل ‌واچ‌ های سری ۳، ۴، ۵، ۶ و اپل واچ SE به این نسخه از سیستم‌ عامل به ‌روزرسانی می ‌شوند. اپل واچ ها در حال حاضر پر طرفدارترین ساعت های هوشمند در بین کاربران هستند که جذابیت های زیادی هم دارند. اما با روی کار آمدن آپدیت جدید سیستم عامل آنها ویژگی های بیشتری نیز به آنها اضافه شد.

واچ او اس 8 با برنامه جذاب فوتوز برای اپل واچ

لیست قیمت اپل واچ

قابلیت های WatchOS 8 برای اپل واچ

اولین قابلیت جالبی که در این نسخه وجود دارد این است که تصاویر پرتره ‌ای که با گوشی آیفون ثبت می‌ شود را می ‌توان روی صفحه‌ اصلی ساعت، یعنی جایی که ساعت و تاریخ نمایش داده می شوند قرار داد. به این ترتیب کاربر صفحه‌ هوم را مطابق سلیقه خود شخصی سازی می کند. در کل اپلیکیشن Photos تغییرات خوبی در این آپدیت داشته و اکنون تصاویر به سه دسته‌ اشتراک ‌گذاری شده، علاقه ‌مندی‌ ها و خاطرات تقسیم می ‌شوند. کاربران اپل ‌واچ در این آپدیت می‌ توانند تصاویر مورد نظر خود را از طریق iMessage و اپلیکیشن Mail با کاربران به اشتراک گذاشته و از طریق ساعت خود به آن متن (با نوشتن یا فرمان های  صوتی)، ایموجی یا گیف اضافه کنند.

قابلیت های WatchOS 8 برای اپل واچ

قابلیت های ورزشی و سلامت در آپدیت جدید اپل واچ

اپلیکیشن جدید دیگری تحت عنوان Mindfulness به WatchOS 8 اضافه شده تا به کاربران یادآور شود تا با تمرینات تنفسی کمی آرام شوند و با یک سری تمرین ‌های ذهنی، به موارد مثبت فکر کنند. این اپلیکیشن از روی میزان ضربان قلب می تواند تشخیص دهد که کاربر هیجان زده شده و بنابراین یادآوری برای آرام سازی او انجام دهد. اپلیکیشن Fitness که از برنامه های پر طرفدار در محصولات اپل است، هم اکنون حالت ‌های تمرینی Tai Chi و Pilates را دریافت کرده است.

قابلیت های ورزشی و سلامت در آپدیت جدید اپل واچ

سیستم ‌عامل WatchOS 8 همچنین به کاربران اپل ‌واچ این امکان را می ‌دهد تا از طریق فناوری Ultra Wideband، به عنوان کلید هوشمند برخی از ماشین ‌ها یا خانه ‌ها عمل کند و قفل آنها را باز کند. از دیگر ویژگی های سیستم عامل واچ او اس 8 برای ساعت های هوشمند اپل می توان به تایمرهای چندگانه، پشتیبانی از قابلیت FindMy و استفاده از ایرتگ اپل، اشتراک گذاری تصاویر از طریق iMessages و Mail به صورت مستقیم از این ساعت هوشمند اشاره کرد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

2 دیدگاه

  1. پشتیبانی آی تی بازار

    ژوئن 16, 2021 در 10:01 ق.ظ

    دوست عزیز سلام، برای خرید کالای دیجیتال داخل سایت آی تی بازار اپل واچ رو سرچ بزنید و با کلیک روی کالا لیست قیمت را برررسی کرده و با فروشندگان کالا جهت خرید تماس فرمایید. باتشکر

  2. حدیثه

    ژوئن 16, 2021 در 9:53 ق.ظ

    من این ساعت هوشمند رو با همین سیستم عامل WatchOS 8 میخوام از کجا بخرم؟ کسی فروشنده محصولات اپل رو میشناسه؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار