Connect with us

شارژ وایرلس آیپد پرو 2022 با MagSafe

منتشر شده

در

شارژ وایرلس iPad pro 2022

اپل معمولا در رابطه با برنامه ها و طراحی های آینده خود مطالب زیادی را ارائه نمیدهد، اما با توجه به تحلیل های مختلف تحلیلگران اپل در چند وقت اخیر، انتظار می رود که طراحی محصولات جدید اپل ارتقا پیدا کند و تغییراتی به روز تر در آن ها دیده شود. اکثر افراد و تحلیلگران اپل اعلام کرده اند که برای مشاهده این تغییر در iPad و iPad Air سال 2022 انتظار می کشند. در این مقاله تمرکز ما بر روی طراحی جدید iPad Pro اپل خواهد بود.

قابلیت شارژ بی سیم اپل Mag Safe

امکان استفاده از MagSafe برای شارژ بی سیم محصولات اپل از زمانی آغاز شد که این محصولات از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی کردند. امکان شارژ وایرلس برای اپل واچ، ایرپادز های اپل و گوشی های موبایل آن از طریق وسایل شارژ وایرلس MagSafe امکان پذیر بودند اما تا کنون برای شارژ کردن تبلت های اپل امکان شارژ وایرلس با MagSafe پشتیبانی نشده بود.

موضوع شارژ بی سیم اساسا از زمانی که اپل از فناوری شارژ بی سیم MagSafe خود برای آیفون رونمایی کرد موضوع مورد بحث بوده است و طبق آخرین گزارش ها، اپل در حال آزمایش حداقل یک نمونه اولیه iPad Pro 2022 با MagSafe است.

شارژ MagSafe آیپد پرو 2022

شارژ MagSafe آیپد پرو 2022

قابلیت شارژ بی سیم آیپد با MagSafe

منابع ادعا می کنند که کوپر تیونی در مورد تعویض پشتی فلزی سنتی آیپد ها با گلس و شیشه بسیار مردد بوده است. در عوض راه حل پیشنهادی طراحی یک لوگوی شیشه ای بزرگ اپل است که شبیه به آخرین مدل های های مک بوک است و ظاهرا نمونه اولیه که ساخته شده است دارای یک آهنربای قوی تر برای جلوگیری از جدا شدن تبلت از شارژر وایلس به صورت تصادفی می باشد.

اما باید بدانیم که آیا اپل واقعا در حال برنامه ریزی برای استفاده از قاب پشتی شیشه ای هست یا خیر؟ علاوه بر ایده اپل و استفاده از یک لوگوی شیشه ای بزرگ می توان به استفاده از سیستم نصب آهنربا MagSafe به شکل کلی تر به عنوان راهی برای اتصال تبلت به آن فکر کرد. همچنین برخی از افراد هستند که به آیپد خود کیبورد متصل می کنند و کار تایپ کردن خود را با آن انجام می دهند، اما متاسفانه استفاده از صفحه کلید در آیپد منجر به خالی شدن سریع تر حجم باتری می شود. در نتیجه برخی از افراد پیشنهاد می کنند که امکان استفاده از برچسب MagSafe برای ایپد بهتر خواهد بود، زیرا می توانند آن را علاوه بر خود تبلت به کیبورد نیز متصل نمایند.

اتصال کیبورد به آیپد پرو

اتصال کیبورد به آیپد پرو

طراحی iPad Pro 2022

اگر قرار باشد که ایپد جدید اپل در سال 2022 از قابلیت شارژ بی سیم MagSafe پشتیبانی کند قطعا با طراحی جدیدتری روانه بازار خواهد شد، این تبلت به احتمال زیاد در قاب پشتی از جنس شیشه یا گلس برخوردار خواهد بود و یا یک لوگوی شیشه ای بزرگ خواهد داشت.

علاوه بر ارتقا طراحی آیپد پرو 2022 احتمالا یک ماژول دوربین مشابه با آیفون 13، پنل های OLED و بریدگی ظریف تر برای دوربین سلفی را در پیش خواهیم داشت. همچنین احتمال داده می شود که در ساختار iPad Pro 2022 از تراشه Apple M2 استفاده شود. به هر حال اطلاعاتی از این تبلت در دسترس نیست و باید منتظر معرفی این محصول توسط شرکت اپل باشیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار