موبایل

شایعات مبنی بر رونمایی از اکسپریا زد 4 با نام Xperia Z3+

امروز شایعاتی از معرفی اکسپریا زد 3 پلاس به صورت جهانی به جای اکسپریا زد 4 پرچم‌دار جدید سونی به گوش می‌رسد. ظاهرا سونی حاضر نیست با پیشرفت‌های اندکی که در پرچم‌دار سال قبل خود به وجود آورده، این دستگاه را یک نسل بالاتر ببرد و تنها پسوند پلاس (+) را به آن اضافه خواهد کرد.

شایعات مبنی بر رونمایی از اکسپریا زد 4 با نام Xperia Z3+

تقریبا یک هفته پیش سونی پرچم‌دار جدید خود را با نام اکسپریا زد 4 برای عرضه در کشور ژاپن معرفی کرد. این دستگاه در مقایسه با پرچم‌دار نسل قبل این کمپانی پیشرفت‌های چشمگیری نداشت و تنها در بخش‌های سخت‌افزاری بهبود‌هایی یافته بود.

در برگه‌ی مشخصات لو رفته ازگوشی موبایلهوشمند جدید سونی، در آن بخشی با نام “Xperia Z4/Z3+” دیده می‌شود. با توجه به بهبود‌های اندکی که نسل جدید گوشی هوشمند سونی داشته، به نظر این نام جدید بیشتر مناسب است.

شایعات مبنی بر رونمایی از اکسپریا زد 4 با نام Xperia Z3+

ممکن است سونی برنامه داشته باشد گوشی هوشمندی قوی‌تر را با نام زد 4 در آینده به صورت جهانی معرفی کند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اینکه سونی سریع مشکلی که در z4 را دید با تغییر نام آنرا از پیشانی خود زودود خوب است اما باید دیدی با z4 جدید چه چیزی را به ارمغان خواهد اورد و چگونه می تواند خود را در میان پرچمداران جای دهد و z4 را معرفی کند
    ممنون از ای تی بازار

  2. با سلام
    شایعات مبنی بر رونمایی از اکسپریا زد 4 با نام Xperia Z3+: امروز شایعاتی از معرفی اکسپریا زد 3 پلاس به صورت جهانی به جای اکسپریا زد 4 پرچم‌دار جدید سونی به گوش می‌رسد. ظاهرا سونی حاضر نیست با پیشرفت‌های اندکی که در پرچم‌دار سال قبل خود به وجود آورده، این دستگاه را یک نسل بالاتر ببرد و تنها پسوند پلاس (+) را به آن اضافه خواهد کرد. این گوشی یک گوشی خوب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا