Connect with us

اسپیکر هوشمند یاندکس استیشن مجهز به دستیار صوتی آلیس

منتشر شده

در

اسپیکر هوشمند یاندکس استیشن مجهز به دستیار صوتی آلیس

یاندکس یکی از موتورهای جستجوگر قدرتمندی است که به عنوان چهارمین موتور پرطرفدار جهان شناخته شده است. این مرورگر در کشور روسیه طرفداران بسیاری داشته و همانند Google از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. هم اکنون اولین اسپیکر هوشمند این شرکت با مجهز بودن به دستیار صوتی آلیس معرفی شده است که می تواند با زبان روسی با کاربران ارتباط بر قرار کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکر هوشمند یاندکس استیشن

لیست قیمت اسپیکر

دستیار صوتی Alice برای اولین بار در اپلیکیشن یاندکس معرفی شده است؛ این نرم افزار دارای 4 هزار قابلیت صوتی بوده که از مهم ترین آنها می توان به اعلام اخبار، پیش بینی آب و هوا، ارائه توصیه های ورزشی، جستجوی برنامه پرواز هواپیماها و… اشاره نمود، همچنین این دستیار صوتی برای کودکان نیز قابلیت هایی همچون خواندن داستان یا ترانه های کودکانه خواهد داشت.

اسپیکر هوشمند یاندکس

در حال حاضر اسپیکر هوشمند یاندکس استیشن ویدئوها را تنها از پلتفرم یاندکس موسوم به KinoPoisk و دیگر سرویس های ویدئویی روسی نظیر Amediateka استریم می کند. کمپانی یاندکس پیش از این ثابت کرده توانایی رقابت با غول های فناوری از جمله گوگل و اوبر را حداقل در روسیه دارد و این بار هم با بهره گیری از قابلیت های مد نظر کاربران روسی نظیر زبان بومی، به دنبال دستیابی به جایگاهی مناسب در بازار است.

اسپیکر هوشمند Yandex

مرورگر یاندکس که به لطف ادغام با اوبر در روسیه و کشورهای مجاور نقش پررنگی در حمل و نقل اینترنتی دارد از برنامه های خود برای استفاده از آلیس در کسب و کار تاکسی اینترنتی خبر داده است. اسپسکر هوشمند یاندکس استیشن از قابلیت هایی نظیر بلوتوث و پورت HDMI برای استریم محتوای روی نمایشگرهای متصل برخوردار بوده و با بهره گیری از درایورهای 10 واتی و یک ووفر 30 واتی، تجربه صوتی مطلوبی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

اسپیکر هوشمند Yandex

قیمت اسپیکر هوشمند یاندکس استیشن در بازار قطعات کامپیوتر برابر با 9990 روبل معادل 160 دلار است و از تابستان سال جاری همراه با حساب کاربری پرمیوم برای سرویس های موزیک، ویدئو و تاکسی کمپانی سازنده (Yandex) عرضه خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر هوشمند یاندکس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. حسام

    می 31, 2018 در 2:04 ب.ظ

    اسپیکر هوشمند یاندکس استیشن به جز زبان روسی از زبان های دیگه ای هم پشتبانی می کنه، این اسپیکر هوشمند کی به طور رسمی عرضه میشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار