دوربین مداربسته - تجهیزات حفاظتی

شرکت فناوران اطلاعات سیوان را بشناسیم

شرکت فناوران اطلاعات سیوان در سال 1383 توسط گروهی از دوستان و همکاران قدیمی و با تجربه در صنعت ICT با هدف ایجاد یک شرکت تخصصی جهت تامین و اجرای پروژه‌های شبکه‌های مخابراتی تلکام تاسیس گردید. در طی 18 سال حضور شرکت در بازار پرتلاطم کشور، از لحاظ اقتصادی و اجرایی، مهمترین عامل ثبات، حفظ و استمرار فعالیت سیوان را می توان اعتماد درون سازمانی بین مدیران و پرسنل شرکت و همچنین اعتماد فی مابین مشتریان و شرکت دانست.

از خدمات شرکت فناوران اطلاعات سیوان پس از گذشت نزدیک به 2 دهه، گستره وسیعی از مشتریان اعم از شرکت‌های خصوصی کوچک، متوسط و بزرگ و همچنین سازمان‌ها و ارگان‌های بسیاری در سراسر کشور در سطح پروژه‌های ملی  استفاده نموده‌اند. این امر مهم در درجه نخست با کمک خداوند و همدلی و مسئولیت‌پذیری و صداقت پرسنل شرکت محقق گردیده است. در ذیل به‌اختصار حوزه‌های فعالیت شرکت سیوان شرح داده شده است:

1- حوزه تأمین کالا (نمایندگی برندهای مطرح حوزه تلکام و صنعت)

2- طراح و مجری پروژه‌های یکپارچه ‌سازی تلکام در سطح کشور در صنایع مادر

شرکت فناوران اطلاعات سیوان فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره در حوزه مخابرات و ارتباطات رادیویی شروع کرد. سیوان در طی سال‌های فعالیت خود توانست با اخذ نمایندگی از برندهای معتبر دنیا بر سبد محصولات خود بیفزاید و مجموعه کامل‌تری از محصولات و خدمات را به مشتریان و کاربران خود ارائه نماید. سبد محصولات و خدمات سیوان را می توان در چهارگروه زیر تقسیم بندی کرد:

  1. تجهیزات شبکه ‌های صنعتی
  2. تجهیزات شبکه ‌های بی‌سیم
  3. سیستم ‌های نظارت تصویری
  4. زیرساخت شبکه

تجهیزات شبکه‌ های صنعتی

نیازهای اساسی صنایع مختلف در زمینه تجهیزات مرتبط با انتقال داده در حیطه شبکه‌های صنعتی، موجب شد تا سیوان از سال 1389 گستره فعالیت خود را به عرصه صنایع کشور گسترش دهد. در همین راستا با همکاری برندهای معتبری مانند آنتایرا (Antaira)، موگزا  (MOXA)، اینهند (Inhand) و آیسون (ISON) سبدی جامع از محصولات مختلف را به بازار عرضه کرد. از آن جمله می‌توان به سوییچ های صنعتی شبکه، تجهیزات بی‌سیم صنعتی، انواع مبدل ها، کانورتورهای صنعتی و مبدل‌های پروتکل اشاره کرد.

تجهیزات شبکه‌های صنعتی
تجهیزات شبکه‌های صنعتی

ارتباطات و تجهیزات رادیویی

سیوان، در بخش ارتباطات رادیویی و مخابرات، ارائه دهنده راه ­حل­ های جامعی ارائه می دهد. از جمله می توان به ارتباطات نقطه به نقطه، ارتباطات بی سیم، ارتباطات تله­ متری و ارتباطات باندهای لایسنس (مجوز دار، همچون باندهای مایکروویو) بر اساس محصولات شرکت‌های بزرگی همچون راکاس (Ruckus) و لیگوویو (LigoWave) اشاره کرد.

تجهیزات شبکه ‌های بی‌سیم
تجهیزات شبکه ‌های بی‌سیم

تجهیزات نظارت تصویری

سیستم‌های نظارت تصویری، حوزه دیگری است که از دیرباز، سیوان در آن فعالیت گسترده‌ای داشته است. شرکت‌های مطرحی همچون ویدیوتک (Videotec)، سونی (SONY)، پاناسونیک (Panasonic)، اکسیس (Axis) و اویجیلون (AVIGILON) همکاران تجاری سیوان در این عرصه هستند.

سیستم ‌های نظارت تصویری
سیستم ‌های نظارت تصویری

زیرساخت شبکه

شرکت سیوان در راستای برطرف‌کردن نیازهای مشتریان خود در تمام زمینه‌ها، اقدام به انجام پروژه‌های زیرساخت شبکه نموده است. در این پروژه‌ها سیوان از محصولات برندهایی همچون IP-COM استفاده می‌کند.

ورود به عرصه اجرای پروژه‌های یکپارچه ­سازی تصمیمی بود که در سال 1396 در سیوان اتخاذ شد و در پی آن پروژه‌های متعددی در این زمینه در سراسر کشور توسط سیوان اجرا گردید. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شرکت گلدیران: در این پروژه از برندهای متفاوتی از جمله Schneider ،Cisco ،Ligiwave ،Dlink ،Nexans و غیره استفاده شده است.
  • شرکت آب و فاضلاب تهران: در این پروژه از برندهای Exalt-Netronix و Ligowave استفاده شده است.
زیرساخت شبکه
زیرساخت شبکه

شرکت فناوران اطلاعات سیوان به پشتوانه بهره‌ مندی از تیمی حرفه ‌ای و مجرب، امور پیش مهندسی، طراحی، مشاوره فروش و امکان ‌سنجی پروژه ‌ها را بر اساس به ‌روزترین راه‌ حل ‌های مهندسی به مرحله اجرا درمی‌آورد و با اتکا بر زیرساخت بازرگانی قدرتمند خود مدیریت زنجیره تأمین و نظارت بر تأمین کالا را به طور کامل بر عهده می‌گیرد. خدمات پس از فروش و آموزش مشتریان جهت استفاده از محصولات تحویل شده، آخرین حلقه از زنجیره خدمات سیوان است که به ‌منظور تأمین اطمینان خاطر مشتریان و شرکای تجاری خود به ایشان ارائه می‌نماید.

ایجاد ارتباطی مؤثر و رابطه‌ای بر اساس استراتژی برد – برد، در تعامل و همکاری با مشتریان و شرکا، هدف اصلی سیوان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا