Connect with us

صندلی گیمینگ ترمالتیک مجهز به سیستم تهویه حرفه ای

منتشر شده

در

صندلی گیمینگ ترمالتیک مجهز به سیستم تهویه حرفه ای

صندلی گیمینگ ترمالتیک X Comfort Air یکی از بهترین صندلی های مخصوص بازی بازار کنسول بازی شناخته شده است و با مجهز بودن به سیستم تهویه، می تواند در نشست های طولانی برای گیمرها بسیار کارآمد باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

صندلی گیمینگ ترمالتیک X Comfort Air

لیست قیمت کنسول بازی

صندلی های گیمینگ هم اکنون دربازار کنسول بازی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و توانسته اند باعث رونق بازار گیمینگ شوند. کمپانی ترمالتیک به عنوان یکی از شرکت های فعال بازار کالاهای دیجیتال صندلی گیمنیگ منحصر به فردی را برای گیمرها معرفی کرده است.

صندلی گیمینگ ترمالتیک

سیستم تهویه صندلی مخصوص بازی Thermaltake X Comfort Air آن را نسبت به صندلی های گیمینگ دیگر برندها متمایز می کند همچنین این قابلیت می تواند در تابستان ها و مناطق گرم و شرجی برای گیمرها بسیار کارآمد و مفید واقع شود. علاوه بر این صندلی گیمینگ ترمالتیک مانع از عرق کردن بدن در نشست های طولانی خواهد شد به طوری که دمای کلی را بین 0.6 الی 1.5 درجه سانتی گراد کاهش می دهد.

صندلی مخصوص بازی ترمالتیک X Comfort Air

نویز صوتی فن های صندلی گیمینگ ترمالتیک X Comfort Air حداکثر 32 دسیبل بوده و یک مدار کنترلر نیز با 3 وضعیت سرعت، در قسمت پشتی این صندلی Thermaltake تعبیه شده است، و امکان انتخاب وضعیت های خاموش/ روشن و 3 سرعت متفاوت را در اختیار گیمرها قرار خواهد داد.

صندلی گیمینگ ترمالتیک ایکس کامفورت ایر

با توجه به ویژگی های منتشر شده صندلی گیمینگ ترمالتیک ایکس کامفورت ایر دارای تنظیماتی از جلمه ارتفاع، زاویه عقب، شیب تابشی، قفل شیب و جایگاه استراحت برای گیمرها می باشد همچنین از دیگر ویژگی های این صندلی مخصوص بازی می توان به پیستون گازی کلاس 4، بالشتک های فوم 73 kg/m3، پوشش های آلومینیومی در بخش های پایه فلزی و پایه های آلومینومی 5 قسمتی اشاره کرد.

صندلی گیمینگ X Comfort Air

طبق اعلام شرکت ترمالتیک صندلی گیمینگ X Comfort Air با قیمت 500 دلار در دو رنگ مشکی و قرمز- مشکی به زودی راهی بازارکنسول بازیخواهد شد و لحظات هیجان آوری را برای گیمرها به ارمغان می آورد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد صندلی گیمینگ ترمالتیک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ادامه مطلب

ا دیدگاه

  1. سامیار

    نوامبر 15, 2017 در 9:52 ق.ظ

    صندلی گیمینگ ترمالتیک ایکس کامفورت ایر رنگبندی دیگه ای نداره؟ به صورت اینترنتی میشه پیش خرید کرد؟؟؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار