Connect with us

طراحی گوشی تاشو سه کاره توسط ال جی

منتشر شده

در

گوشی تبلت و لپ تاپ ال جی همزمان در یک وسیله

گرچه هنوز گوشی های تاشو جایگاه خود را در بازار پیدا نکرده اند، ال جی با طراحی یک محصول جدید و شوکه کننده امکان داشتن همزمان یک گوشی هوشمند، یک تبلت و یک لپ تاپ را ایجاد کرده است. بر اساس خبری که یک رسانه معتبر کره جنوبی منتشر کرده است ال جی یک پنتنت ثبت کرده که در آن ارائه محصول چند منظوره خود را نشان داده است. علاوه بر ال جی کمپانی های دیگری نیز وجود دارند که در حال تلاش برای طراحی و ساخت گوشی های انعطاف پذیر هستند اما طراحی ال جی تا این مرحل کاملا منحصر به فرد است.

پیشرفت چشمگیر ال جی با دیوایس تاشو جدید

لیست قیمت گوشی موبایل ال جی

پیشرفت چشمگیر ال جی با چند محصول در یک گوشی موبایل

محصول جدید ال جی شاید در نگاه اول یک گوشی موبایل به نظر می رسد اما تنها با کشیدن صفحه آن به سمت راست می توانید ابعاد صفحه را بازتر کنید و به عنوان یک تبلت از آن استفاده کنید، در مرحله بعد با باز کردن کامل صفحه و خم کردن این گجت از وسط می توانید از آن به لپ تاپ استفاده کنید. با وجود اینکه ال جی در سال های اخیر با اختراع و نوآوری در زمینه محصولات الکترونیک خود ساخت این طرح را دور از ذهن نمیکند. گزارش منتشر شده حاکی از آن است که ال جی قصد دارد این محصول جدید و نوآورانه را در سال 2021 به بازار برساند.

دیوایس تاشو ال جی از ایده تا واقعیت یک گجت

از ایده تا اجرای گوشی تاشوی LG و تبدیل آن به تبلت و لپ تاپ

طراحی و ساخت چنین وسیله ای شاید فقط به عنوان یک طرح اولیه بسیار جذاب به نظر برسد، اما با بکارگیری سخت افزار قدرتمندی که امثال آن در بازار ابزار دیجیتال امروزه کم نیست، میتواند کاملا اجرایی باشد. ال جی در سال های اخیر با ساخت گوشی هوشمند با کیفیت، اگرچه که هنوز نتوانسته خود را به عنوان رقیب قدرتمندی برای کمپانی های بزرگتر بشناساند، اما بعید هم به نظر نمی رسد که این محصول بتواند بازار گجت را تکان دهد. پذیرش ساخت چنین گجتی جایی سخت تر به نظر می رسد که هنوز گوشی های هوشمند تاشو مقبولیت کاملی در بازار پیدا نکرده اند یا هنوز برای خرید آنها احتیاط می شود. طبق گزارش خبرگزاری Asia Time این دیوایس تاشو ال جی در وهله اول یک گوشی هوشمند است که در قالب یک بدنه ی هیبریدی طراحی شده است. قابلیت افزایش صفحه و تبدیل آن به یک تبلت و در ابعاد بزرگتر تبدیل آن به یک لپ تاپ یک محصول قابل حمل و آسان برای استفاده را نوید می دهد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. بهنام

    ژوئن 11, 2020 در 2:53 ب.ظ

    شرکت ال جی با عرضه این گوشی موبایل تاشو به راحتی می تونه جای گوشی های سامسونگ رو تو بازار موبایل ایران بگیره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار