موبایل

طراحی یک مونوپاد جالب برای لپ تاپ

طراحی یک مونوپاد جالب برای لپ تاپ توسط دو طراح جوان در نیویورک به وقوع پیوست و کاربران این مونوپاد جدید می توانند با استفاده از لپ تاپ خود  در زوایای مختلفی عکس سلفی بگیرند. عکاس سلفی این روزها نه‌ تنها یک سبک عکاسی بلکه به پدیده‌ ای اجتماعی با محبوبیت فراگیر تبدیل‌ شده است. این محبوبیت تا حدی پیش رفته که شرکت ‌های فناوری نیز اقدام به تولید و طراحی ابزارهای متعدد برای گرفتن این نوع از عکس ‌ها نموده ‌اند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مونوپاد لپ تاپ

مونوپاد های مختلف با کیفیت‌ ها و قابلیت‌ های متعدد یکی از محبوب ‌ترین ابزارهایی هستند که این روزها نظر بسیاری از علاقمندان به عکاسی سلفی را به خود جلب کرده ‌اند. با اینکه عکاسی با این پایه ‌های بلند با کیفیت فوق ‌العاده ‌ای همراه نیست اما زاویه دید جذابی را در عکس‌ های سلفی شما ایجاد می ‌کند.

مونوپاد لپ تاپ

هرچند مونوپاد ها مخصوص عکاسی سلفی باگوشی موبایلهای هوشمند طراحی‌ شده‌اند اما دو طراح جوان John Yiyi و Tom Galle مونوپادی طراحی کرده‌اند که می‌ توانید به کمک آن با لپ ‌تاپ مک خود عکس سلفی بگیرید. به این مونوپاد می ‌توان لقب عجیب‌ ترین ابزار عکاسی سلفی را داد چراکه شما به کمک آن می‌ توانید با وب کم لپ ‌تاپ مک خود عکس سلفی بگیرید! همان‌ طور که در تصاویر مشاهده می‌ کنید طراحان این مونوپاد در شهر نیویورک تصاویر سلفی خود را به ‌وسیله این مونوپاد ثبت کرده‌اند.

مونوپاد لپ تاپ

هرچند شاید در نگاه اول این مونوپاد جذاب به نظر برسد اما بعید است که مورد اقبال کاربران قرار گیرد چراکه شما برای گرفتن یک عکس سلفی به‌ وسیله این مونوپاد مجبور هستید تا وزن یک لپ ‌تاپ را تحمل ‌کنید و همان‌ طور که در تصاویر مشخص است، مجبور هستید تا با دو دوست این مونوپاد را بگیرید. عرضه این مونوپاد کمی دور از ذهن بوده و تصور اینکه افراد با لپ‌ تاپ‌ های خود عکس سلفی بگیرند، خنده ‌دار و عجیب است.

لیست قیمت مونوپاد

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. مونوپادی که عجیب‌ ترین ابزار عکاسی سلفی نام گرفت مونوپاد لپ تاپ باید وسیله ی جالبی باشه هر چنو که خودشون میگن سنگینه ولی مگه گرفتن یه عکس سلفی چقدر طول میکشه به نظرم ارزششو داره که ادم یه عکس سلفی قشنگ داخل لپ تاپ داشته باشه به نظرم عکسی که داخل لپ تاپ باشه مدت زمان طولانی تری دوام میاره تا عکسی که با گوشی میشه گرفت

  2. سلام
    این دیگه آخرشه آقا مگه داریم خوب چه کاریه آدم با گوشی همین کارو خیلی راحت تر انجام میده دیگه بیشتر لپ تاپ ها هم که کیفیت دوربین پایینی دارند و زیاد مناسب عکس برداری نیستند و من فکر نمی کنم کسی از این مونوپاد ها بخره چون اصلا به کارش نمیاد.

  3. با سلام و خسته نباشید درسته این اختراع جید : مونوپاد لپ تاپ در نگاه اول خیلی جالب باشه و شاید خیلی ها بتونن ازش استفاده کنن اما بنظر من اصلا کارایی نداره و همه ترجیح میدم عکس با کیفیتی رو با گوشی موبایل خودشون بگیرن تا اینکه بخوان وزن سنگین این لپ تاپ رو تحمل کنن تا یه عکس بی کیفیت نصیبشون بشه و این اختراع فقط کمی جالب بود

  4. سلام
    طراحی یک مونوپاد جالب برای لپ تاپ مه این مونوپاد همرو شگفت زده کرده یک محصول بسیار جالب هم انتخاب شده.انداختن عکس سلفی که بسیار زیاد شده و شرکت های مختلف محصولات مختلفی برای این کار تولید می کنند و این مونوپاد رو هم برای این کار ساختند که با لپ تاپ کار می کند.

  5. سلام خسته نباشید
    خخخ همین مونده مایتابه رو ببری هوا عکس بگیری چه کاریه خداایی من نمیدونم کی میخواد با لب تاب عکس بگیره اونم با مونوپاد ولی اگه کسی میخواست بخره بهم بگه دلیلشو منم بدونم چه کارایی داره واقعا

  6. به نظر من که خیلی احمقانه است با لپ تاب بری وسط جمعیت ببعد برای سلفی لپ تاب رو بذاری روی مونوپاد بعد عکس بگیری فکر کنم اولین اتفاقی که می افته اینه که همه بهت می خندن اینکار فقط برای تبلیغات بوده . البته از این ادمهایی که من می شناسم بعید نیست همین رو هم به یک تفریح تبدیل کنن. واقعا ای تی بازار چه اطلاعات عجیبی رو در اختیار می ذاری دمت گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا