Connect with us

انتشار Sonic Frontiers به تعویق نمی افتد

منتشر شده

در

انتشار بازی سونیک بع تعویق نمی افتد

شرکت سِگا (Sega) که شرکت ژاپنی سازنده ی بازی های ویدیویی، نرم افزار و کنسول بازی است، اعلام کرد که اطمینان دارند بازی  Sonic Frontiers به تعویق نمی افتد و طبق تعهداتشان این بازی در همین سال ۲۰۲۲ منتشر میشود.

اعلامیه Sega در مورد بازی Sonic Frontiers

شرکت سگا اعلام کرد که با وجود نگرانی های مبنی بر فیلم های اولیه ای که از گیم پلی بازی Sonic Frontiers پخش شد، از کیفیت آن مطمئن است و قرار است زمان بازی نسبت به زمان بازی های قبل بیشتر باشد. سونیک یکی از موفق ترین بازی های شرکت Sega بوده است و زمانی تقریباً هر سال یا دو سال یک بار بازی سونیک جدیدی منتشر میشد، ولی از آخرین نسخه ی آن یعنی Sonic Forces نزدیک به پنج سال میگذرد.

اعلامیه Sega در مورد بازی Sonic Frontiers

اعلامیه Sega در مورد بازی Sonic Frontiers

واکنش منفی به گیم پلی اولیه بازی Sonic Frontiers

خوشبختانه به نظر میرسد که اولین بازی جهان باز دنیای سونیک علیرغم نگرانی های اخیر قرار است طبق برنامه پیش برود و منتشر شود. اما وقتی شرکت Sega اولین ویدیوهای گیم پلی بازی Sonic Frontiers را منتشر کرد، واکنشی گرفت که توقعش را نداشت. بسیاری از طرفداران این سبک بازی گفتند که گیم پلی بازی بیشتر شبیه یک چیز ناتمام و پر از اشکال میماند. این مسئله بحثی را پیش کشید که آیا بهتر نیست مثل بازی های جهان باز دیگر این بازی هم تا ۲۰۲۳ به تعویق بیفتد یا نه؟

واکنش منفی به گیم پلی اولیه بازی Sonic Frontiers

واکنش منفی به گیم پلی اولیه بازی Sonic Frontiers

مدیران شرکت Sega اما در جلسه ی مربوط به امور مالی اخیر با تأکید زیاد روی تآخیر نخوردن بازی اعلام کردند که به هیچ عنوان نمیتوانند بازی را به تعویق بیندازند، اما بازخوردی را که از طرفداران گرفته اند، بررسی کرده و تغییرات لازم را لحاظ میکنند. اما در ادام گفت که کسانی که نگران گیم پلی بازی هستند، هنوز کامل دنیای سونیک را درک نمیکنند. با در نظر گرفتن این موضوع، به نظر سگا قصد دارد تا قبل از پایان ۲۰۲۲ این بازی را منتشر کند.

نگرانی طرفداران سری بازی های سونیک کاملاً به جا است. برای مثال وقتی بازی پرمخاطب Cyberpunk 2077 منتشر شد، در ذوق گیمرها خورد و توقع داشتند بازی از نظر گیم پلی و گرافیک بهتر باشد، ولی یک آشفتگی بزرگ بود. شرکت سگا توقع دارد با انتشار  Sonic Frontiers بتواند بار دیگر در صنعت گیم سر و صدا کند، ولی انتشار بازی قبل از آماده سازی میتواند آسیب زیادی به آن بزند.

گیم پلی و پرافیک بازی سونیک

گیم پلی و پرافیک بازی سونیک

اولین بازی جهان باز فرانچایز Sonic

یکی از دلایل اشتیاق طرفداران برای این بازی سونیک این است که اولین بازی جهان باز این فرانچایز به حساب می آید. سگا هنوز اطلاعات زیادی در مورد نوع جهان بازِ بازی Sonic Frontiers منتشر نکرده است، ولی به نظر میرسد که هدف Sega فقط خوشحال کردن طرفداران بازی نیست و میخواهد هرطور شده، نظر منتقدان را نیز به خود جلب کند.

اولین بازی جهان باز فرانچایز Sonic

اولین بازی جهان باز فرانچایز Sonic

دسامبر گذشته یک ترایلر طولانی از بازی Sonic Frontiers در Game Awards منتشر شده بود که اطلاعات زیادی از جهان باز در آن به اشتراک گذاشته نشده بود. همچنین باید تأکید کرد که سال گذشته و در سالگرد ۳۰سالگی بازی سونیک، این نسخه به عمد منتشر نشد و تا ۲۰۲۲ به تعویق افتاد تا با کیفیت بهتری ارائه شود.

بازی Sonic Frontiers برای رایانه، کنسول بازی سونی، یعنی پلی استیشن ۴ و ۵، کنسول بازی مایکروسافت، یعنی ایکس باکس سری ایکس و اس و وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار