Connect with us

عرضه اولین تلویزیون OLED هوآوی با صفحه نمایش 65 اینچ‎

منتشر شده

در

عرضه اولین تلویزیون oled هوآوی با صفحه نمایش 65 اینچ

سال گذشته شرکت هوآوی بسیار پرکار عمل کرد، طوری که علاوه بر معرفی پرچمداران خود در زمینه گوشی های هوشمند و معرفی تبلت و لپ تاپ های سری میت، یک مدل از تلویزیون های جدید خود را با عنوان Huawei Vision و با وضوح 4K معرفی کرد. این تلویزیون از لحاظ سخت افزاری بسیار قدرتمند بوده و همچنین از طراحی زیبا و جالبی هم بهره می برد.

تلویزیون oled هوآوی معرفی شد

لیست قیمت تلویزیون

اما تحریم ها و فشار های دولت آمریکا شاید باعث می شد که این تلویزیون های با کیفیت نتواند بازار رقابتی خوبی را در میان برند های معروف تلویزیون از جمله سونی، سامسونگ و ال جی باز کند، و فروشش صرفا به همان بازار صوت و تصویر چین محدود بماند. اما همه این عوامل باعث نشد تا این شرکت از طراحی تلویزیون های جدید دست بکشد.

اولین تلویزیون OLED هوآوی با ویژگی های باورنکردنی :

کمپانی هوآوی با معرفی تلویزیون جدید خود در حال ابراز وجود در بین تمامی تولیدکنندگان مطرح دنیاست تا بتواند جایگاه مطلوبی را در تولید محصولات صوتی و تصویری باز کند.

تلویزیون oled هوآوی

تلویزیون هوشمند Huawei Smart X65 در واقع اولین تلویزیون 65 اینچی OLED شرکت هوآوی است. همانند تلویزیون مدل قبلی این کمپانی، یک دوربین پاپ آپ 24 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر تعبیه شده که در صورت عدم استفاده از آن در داخل محفظه ای درون صفحه نمایش پنهان می شود.

تلویزیون oled هوآوی با صفحه نمایش هوشمند

همچنین این تلویزیون هوآوی دارای یک سنسور طبیعی است، که تصویر صفحه را برای رسیدن به رنگ های طبیعی تر تنظیم می کند. این مدل هم همانند مدل های قبلی از سیستم عامل داخلی هوآوی به نام Hongwe استفاده خواهد کرد. کمپانی هوآوی همچنین اعلام کرد : که این تلویزیون از ابزار جدید کنترل پشتیبانی خواهد کرد، این احتمالا به این معنی است که سیستم کنترل آن، چیزی شبیه به سیستمی که در گوشی موبایل هوآوی P40 به کار رفته است، می باشد؛ حتی به نظر می رسد این تلویزیون از سیستم ردیابی چشم نیز استفاده می کند، و این با Huawei NPU که سیستمی منحصر به هوآوی است امکان پذیر شده است.

تلویزیون oled هوآوی smart x65

اولین تلویزیون OLED هوآوی دارای 14 اسپیکر است که در زیر صفحه نمایشگر به کار رفته اند. سیستم کالیبراسیونی که برای این اسپیکر ها به کار رفته باعث می شود، صداهای مزاحم از اطراف محدود تر شنیده شوند، و البته کیفیت صدای خود تلویزیون هم بسیار بالا برده اند. طبق خبرهای منتشر شده در آخر این هفته جزییات بیشتری از قیمت و اطلاعات فنی دیگری در مورد تلویزیون Huawei Smart TV X65 به اطلاع کاربران و علاقمندان خواهد رسید.

ا دیدگاه

  1. یزدان پرست

    آوریل 12, 2020 در 12:27 ب.ظ

    امیدوارم قیمت تلویزیون های هوآوی مثل گوشی های هوآوی خوب و مقرون به صرفه باشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار