Connect with us

عرضه تبلت لنوو ام 10 پلاس به بازار آی تی

منتشر شده

در

عرضه تبلت لنوو ام 10 پلاس به بازار آی تی

کمپانی چند ملیتی لنوو با تولید محصولاتی همچون لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت و سایر لوازم جانبی قطعات کامپیوتر توانسته در کنار سایر تولیدکنندگان های بازار آی تی به خوبی بدرخشد، و طرفداران زیادی را داشته باشد.

رونمایی تبلت لنوو ام 10 پلاس

لیست قیمت تبلت

تبلت های قدرتمند لنوو با بهترن عملکرد ممکن گزینه ایده آلی برای دانش آموزان هستند، و قیمت مناسب آنها در بازار تبلت سبب شده است، نظر بسیاری از خریداران به آنها جلب شود. کمپانی محبوب لنوو در ماه ژانویه تبلت M10 FHD REL را به لیست قیمت محصولات خود اضافه نمود، اکنون این کمپانی فعال چینی یکی دیگر از جدیدترین تبلت های خود را با نام M10 Plus رونمایی و معرفی کرد.

تبلت لنوو ام 10 پلاس مجهز به سیستم عامل اندروید 9 :

تبلت لنوو M10 Plus از نظر ظاهری و مشخصات فنی تاحدودی شبیه به تبلت M10 FHD REL بوده، ولی با داشتن ویژگی های جدیدتر می تواند برای شما عملکرد بهتری داشته باشد، طبق ویژگی های منتشر شده نیزاین تبلت جدید Lenovo دارای صفحه نمایش 10.3 اینچی با وضوح 1920*1200 بوده، که طبق ادعای شرکت لنوو نسبت صفحه نمایش به بدنه ام 10 پلاس 87 درصد می باشد.

تبلت لنوو ام 10 پلاس مجهز به اندروید 9

صخامت تبلت ام 10 پلاس لنوو برابر با 8.15 میلی‌ متر و وزن آن نیز 480 گرم اعلام شده است، کارهای پردازشی این تبلت نیز بر عهده چیپست مدیاتک هلیو P22T بوده، و رم 4 گیگ به همراه حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی فضای ذخیره سازی این تبلت را تشکیل داده اند؛ البته توسط کارت حافظه میکرو اس دی نیز می توانید حافظه ذخیره سازی M10 Plus را به 256 گیگابایت ارتقاء دهید.

تبلت لنوو ام 10 پلاس

باتری 7000 میلی‌ آمپر ساعت موجود در تبلت لنوو ام 10 پلاس از طریق درگاه یو اس بی تایپ سی با توان 10 وات شارژ خواهد شد؛ سیستم عامل این تبلت لنوو نیز اندورید 9 بوده، که می تواند آن را در بین سایر تبلت های بازار تبلت محبوب کند. دوربین اصلی تبلت لنوو ام 10 پلاس 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل می باشد، بدین ترتیب می توانید عکس های با کیفیتی را به ثبت برسانید.

قیمت تبلت لنوو ام 10 پلاس

از دیگر ویژگی های این تبلت جدید لنوو می توان به جک هدفون، اسپیکرهای دو طرفه، فناوری صوتی Dolby Atmos، پشتیبانی از شبکه های Wi-Fi و LTE اشاره کرد، البته وجود پین‌ های POGO نیز سبب اتصال وسایل جانبی خواهد شد. قیمت تبلت لنوو ام 10 پلاس در بازار تبلت چین برابر با 225 دلار می باشد و قرار است تنها در رنگ خاکستری در دسترس علاقمندان و خریداران قرار بگیرد.

لیست قیمت تبلت لنوو

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار