تبلت

عرضه تبلت مایکروسافت سرفیس Go 2 در بهار 99

محصولات مایکروسافت برای طرفدارانش دیگر نیازی به تبلیغ ندارند؛ چرا که این شرکت در گزارش رسمی که در سال 2019 منتشر نمود اعلام کرد : که میزان فروش محصولات سرفیس در حال افزایش است؛ و این افزایش فروش در سال 2019 به فروش تبلت سرفیس گو مربوط می شود. مایکروسافت با عرضه Surface GO به عنوان یک کامپیوتر ویندوزی سبک و قابل حمل توانسته در بازار جهانی توجهات زیادی را به خود جلب کند.

تبلت مایکروسافت سرفیس گو 2

لیست قیمت تبلت

تبلت مایکروسافت Go 2 در واقع یک تبلت کامل محسوب می شود؛ نمایشگر لمسی خیره کننده با اندازه مناسب برای حمل، و استفاده در موقعیت ها و فضاهای مختلف، با کاربری یک لپ تاپ کامل این محصول را به یک تبلت ایده آل تبدیل کرده، البته وزن پایین Surface Go 2 باعث نشده که قدرت پردازش در این محصول کم باشد.

ویژگی تبلت مایکروسافت سرفیس گو 2

تبلت مایکروسافت سرفیس گو 2 همانند دیگر کامپیوتر های تولید شده توسط مایکروسافت مجهز به جدیدترین پردازنده های شرکت اینتل است، و قابلیت انجام تمام کارهای حرفه ای و شخصی شما را دارد. ویندوزی قدرتمند، امکان حمل آسان، وزن کم و مهم تر از همه تولید شرکت معتبر مایکروسافت این محصول را پرطرفدار کرده است.

تبلت مایکروسافت سرفیس Go 2 رقیب سرسخت آیپد جدید اپل :

از آنجا که تبلت سرفیس گو 2 مایکروسافت در بین همه کاربران بسیار محبوب است، و در زمان به روی کار آمدنش نیز رقیبی برای iPad اپل محسوب می شد، کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفت سرفیس گو 2 را هم روانه بازار تبلت کند، تا این محصول بتواند در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار بگیرد.

تبلت مایکروسافت سرفیس go 2 معرفی شد

تبلت Surface Go 2 مجهز به پردازنده اینتل Core m3-8100Y و پردازنده گرافیکی قدرتمندی می باشد؛ این تبلت جدید مایکروسافت 8 گیگابایت رم دارد و تنها مدل مجهز به پردازنده Core m3-8100Y دارای ارتباطات LTE خواهد بود. سرفیس Go 2 قرار است در در دو مدل با حافظه SSD 128 گیگ و 256 گیگابایتی راهی بازار تبلت شود؛ طبق خبرهای منتشر شده حافظه SSD استفاده شده در این محصول از همان مدل سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 خواهد بود.

تبلت سرفیس go 2 مایکروسافت

همانطور که پیشتر مایکروسافت اعلام کرده بود، تبلت سرفیس Go 2 در بهار 2020 معرفی خواهد شد. شاید با وجود کرونا تاریخ دقیقی نتوان برای آن اعلام کرد، اما کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که در طی چند هفته آینده این محصول جدید خود را راهی بازار تبلت خواهد کرد.

لیست قیمت تبلت مایکروسافت 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تبلت های مایکروسافت بهترین تبلت هایی هستند که میشه باهاشون نقاشی دیجیتال رو به صورت حرفه ای کار کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا