موبایل

عرضه شارژر مگ سیف اپل با شارژ معکوس

در خبرهایی که به تازگی منتشر شده است گفته شده که پاور بانک مگ سیف اپل همراه با شارژ معکوس عرضه خواهد شد. جان پروزر که  یکی از افشاگران و تحلیلگران معروف محصولات اپل می باشد، به تازگی اعلام کرده که پاور بانک مگ سیف می‌ تواند از طریق آیفون 12 انرژی مورد نیاز برای پر کردن باتری اکسسوری های مختلف را از طریق شارژ معکوس تامین کند. اپل همچنان در حال کار روی پاور بانک مگ سیف است که با گوشی های سری آیفون 12 سازگار خواهد بود. به همین علت جان پروزر هم به تازگی اعلام کرده که این محصول یک پاور بانک جدید با قابلیت شارژ معکوس خواهد بود. شارژر مگ سیف در اکتبر سال 2020 عرضه شد و برای نگهداری آن اپل یک کیف مخصوص را هم ارائه داده است.

پاوربانک بی سیم اپل

لیست قیمت شارژر اپل

عرضه دو مدل پاور بانک اپل به عنوان شارژر مگ سیف

بر اساس گزارشات پروزر، اپل در حال طراحی و ساخت دو نسخه از این پاور بانک است که یک نسخه استاندارد و یک نسخه حرفه ‌ای ‌تر خواهد بود. نسخه حرفه ‌ای ‌تر این محصول قابلیت شارژ بی ‌سیم را دارد، در حالی که نسخه معمولی این امکان را به کاربران ارائه نخواهد داد. این افشاگر درباره جزئیات این محصول اطلاعات زیادی ارائه نداده، ولی احتمالا با استفاده از این دستگاه یک آیفون 12 یا ایرپاد را می ‌توان همراه با فناوری مگ سیف شارژ کرد. گفتنی است که پیش بینی محصولات و برنامه ‌های اپل در افشاگری ها همیشه دقیق نبوده و این موارد باید به صورت دقیق تری بررسی شوند. البته پروزر درباره آماده‌ سازی و عرضه هر دو محصول به صورت هم ‌زمان نیز مطمئن نبوده و احتمالا نسخه ‌ای که اولین بار عرضه می ‌شود دارای قابلیت شارژ معکوس نباشد.

عرضه دو مدل پاور بانک اپل به عنوان شارژر مگ سیف

نسخه جدید مگ سیف چه ویژگی خواهد شد؟

اواسط ماه فوریه پس از عرضه نسخه دوم بتا  iOS 14.5، فعالیت ‌های اپل در مورد پاور بانک آیفون 12 مشخص شد. به همین منظور مارک گورمن از وبسایت بلومبرگ اعلام کرد که برخی از نمونه‌ های اولیه این محصول با بدنه پلاستیکی سفید خارجی توصیف کرده بود. گورمن همچنین به موضوع پشتیبانی از شارژ معکوس اشاره ‌ای نکرده بود. او همچنین گفته توسعه لوازم جانبی موبایل برای اپل به دلیل مشکلات نرم افزاری با موانعی مواجه شده است که این شرکت در حال تلاش برای رفع آنها است.

پیش از این هم شایعاتی درباره شارژ بی ‌سیم دو جانبه برای آیفون‌ های 11 وجود داشت، ولی این شایعات به حقیقت نزدیک نبودند. شارژ بی‌ سیم دو جانبه می ‌تواند یک آیفون یا ایرپاد را از طریق آیفون دیگر شارژ ‌کند، این محصول همچنین فرایند شارژ را از طریق فناوری مگ سیف انتقال می‌ دهد و کارایی بهتری برای کاربران آیفون ۱۲ خواهد داشت.

نسخه جدید مگ سیف چه ویژگی خواهد شد

یکی از بارزترین خصوصیات مگ سیف این است که شارژ بی ‌سیم را تا حد زیادی ارتقا می‌ دهد. در شارژرهای بی‌سیم Qi اگر موبایل دقیقاً روی مرکز شارژ قرار نگیرد، سرعت شارژ تا حد زیادی کاهش می‌یابد. اما استفاده از مگ سیف در شارژهای بی ‌سیم این محدودیت را نخواهد داشت و سرعت شارژ به هیچ عنوان کم نمی ‌شود، به عبارت دیگر سرعت شارژ در این مدل از شارژر اپل می ‌تواند برای گوشی آیفون به ۱۵ وات برسد و نسبت به سایر شارژهای بی‌سیم Qi عملکرد سریع ‌تری داشته باشد. اپل ۲ مدل از شارژر بی‌ سیم مگ سیف را تولید کرده است که یکی شارژر مگ سیف است و دیگری شارژر مگ سیف دوگانه که به شما اجازه می‌ دهد همزمان گوشی آیفون و اپل واچ خود را شارژ کنید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شارژر مگ سیف دوگانه خیلی بیشتر جالبه چون همزمان دوتا وسیله گوشی و اپل واچ رو شارژ میکنه اما من متوجه شارژر معکوس نشدم، یعنی از ایفون دوازده شارژ میگیره مثلا اپل واچ رو شارژ میکنه، خود ایفون 12 مگه چقدر قدرت داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا