Connect with us

عرضه لپ تاپ های جدید لنوو سری ThinkPad

منتشر شده

در

عرضه لپ تاپ جدید لنوو سری Thinkpad

نسل جدیدی از لپ تاپ لنوو Thinkpad به تازگی به بازار عرضه شده اند. این سری از لپ تاپ در بین یک سری از محصولات جدیدی که توسط این شرکت عرضه شده است، وجود دارد. محصولات جدید لنوو در حالی به بازار روانه شده اند که از ویژگی های بسیار خوبی بهره می برند. این سری در دو گروه و در واقع با سه محصول رونمایی شدند.

این مدل ها شامل ThinkPad X1 Etreme Gen 4 با قیمت 2500 دلار،  ThinkPad L13 Yoga Gen 2 با قیمت 894 دلار و ThinkPad L13 Gen 2 با قیمت 775 دلار می باشند. لنوو سالهاست که در زمینه ساخت لپ تاپ در بازار فعالیت دارد و کیفیت بالایی را در این زمینه به کاربران ارائه داده است. مدل های مختلفی از این لپ تاپ ها برای کاربری های مختلف وجود دارد و از لحاظ قیمتی هم رنج گسترده ای را شامل می شوند.

سه مدل جدید و با کیفیت لپ تاپ لنوو

لیست قیمت لپ تاپ لنوو

ویژگی فنی لپ تاپ های لنوو ThinkPad L13 و ThinkPad L13 Yoga

 همزمان با عرضه لپ تاپ‌ فوق حرفه ‌ای X1 Extreme  این شرکت دست دو محصول دیگر با نام ‌های لنوو ThinkPad L13 نسل ۲ و ThinkPad L13 یوگا نسل ۲ را نیز تولید کرده است. مدل یوگا اولین لپ تاپ مبتنی بر ویندوز ۱۰ لنوو به شمار می ‌رود که از پردازنده موبایلی  AMD Ryzen استفاده می ‌کند. لازم به ذکر است که هر دو مدل از لپ تاپ‌ های L13 از پردازنده ‌های مدل AMD Ryzen 5000 Pro تغذیه می‌ شوند.

از نظر حافظه داخلی، هر دو لپ تاپ دارای رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 3200MHz می باشند که از حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایت PCIe SSD پشتیبانی می‌ کنند. کارت ‌های گرافیک سری L13 هم توسط شرکت AMD Radeon تامین شده است. صفحه نمایش این دو مدل ۱۳.۳ اینچ هستند که رزولوشن Full HD را ارائه می ‌دهند. هر دو این مدل ها با ۳۰۰ نیت روشنایی و قاب حفاظتی باریک عرضه می شوند. اما تفاوت اصلی این دو لپ تاپ مربوط به قابلیت لمسی صفحه نمایش L13 Yoga به صورت پایه و پیش فرض است. همچنین هر دو لپ تاپ شامل باتری ۴۶ وات در ساعت می ‌شوند.

ویژگی فنی لپ تاپ های لنوو ThinkPad L13 و ThinkPad L13 Yoga

ویژگی فنی لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Etreme Gen 4

لپ تاپ جدید ThinkPad X1 Extreme نسل ۴ به تازگی توسط این شرکت چینی عرضه شده است. در قسمت جلویی این لپ تاپ لنوو شاهد یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی با ابعاد ۱۶:۱۰ هستیم که با چهار قاب محافظتی نازک احاطه شده است. این صفحه نمایش قادر است تا کیفیت تصویر 4K همراه با ۶۰۰ نیت روشنایی HDR400 را برای کاربر فراهم بیاورد.  یک فیلتر کم ‌رنگ آبی هم برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده است تا از بازتاب نور در محیط پرنور جلوگیری کند.

در لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad X1 Extreme پردازنده قدرتمند از سری Intel Core i9 H vPro به کار رفته است و سیستم عامل ویندوز ۱۰ به صورت از پیش نصب شده بر روی دستگاه قرار داده شده است. برای تامین حافظه داخلی هم از ۶۴ گیگابایت رم ۳۲۰۰ مگا هرتزی که با ۲ ترابایت حافظه ذخیره سازی PCIe از نسل چهارم SSD بهره گرفته شده است.

ویژگی فنی لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Etreme Gen 4

کاربران می ‌توانند از بین گزینه  ‌های Intel Iris X که چندان قدرتمند نیست تا کارت ‌های گرافیک حرفه‌ ای شرکت Nvidia از جمله RTX Geforce 3040Ti، RTX 3060، RTX 3070 و حتی RTX 3080 موبایلی انتخاب کنند. در بخش صدا، اسپیکر‌های این لپ تاپ از سیستم Dolby Atmos پشتیبانی می ‌کنند و البته وب کم لنوو ThinkPad هم از کیفیت FHD در جلو بهره مند است. باتری این لپ تاپ همچنین، قدرت ذخیره انرژی معادل ۹۰ W/hr را دارد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. سیاوش

    ژوئن 29, 2021 در 3:53 ب.ظ

    من یه تینک پد دارم ولی برای سال 2014 عه فکر کنم core i5 خیلی خوبه ولی اون زمان خیلی اسکرین خوبی نداشتن تینک بد ها برای همین فکر کنم این سری عالی بشه، خوشحال شدم که داره سری جدیدش میاد

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار