Connect with us

عرضه لپ تاپ جدید MSI با نمایشگر Mini LED

منتشر شده

در

عرضه لپ تاپ ام اس آی کریتور 17 با نمایشگر مینی ال ای دی

شرکت MSI لپ تاپ جدید خود را  به بازار روانه کرد. لپ تاپ Creator 17 که به عنوان اولین لپ تاپ با نمایشگر مینی ال ای دی معرفی شده است، با قیمت 3255 دلار هم اکنون در بازار چین به فروش می رسد. برند ام اس آی از مطرح ترین ها در زمینه لپ تاپ های با کیفیت در دنیا شناخته می شوند و مدل های مختلفی را برای کاربری های متفاوت و مشخصات فنی متنوع در بازار دارد. سری Creator که از سری رده بالای تولیدات این کمپانی محسوب می شود، مدل کریتور 17 را برای تولیدکنندگان محتوا عرضه کرده است. این لپ تاپ ام اس آی مجهز به رزولوشن 4K بوده و اولین بار در نمایشگاه CES 2020 معرفی شده بود. علاقمندان به این مدل می توانند در سایت این شرکت اقدام به پیش خرید آن نمایند.

مشخصات فنی لپ تاپ ام اس آی کریتور 17

لیست قیمت لپ تاپ

مشخصات فنی لپ تاپ جدید MSI Creator 17

نمایشگر این دستگاه همان گونه که از نام کامل آن پیداست 17.3 اینچی بوده و دارای مانیتور Mini LED و رزولوشن 4K پشتیبانی می کند. لپ تاپ ام اس آی کریتور 17 قادر است از طیف رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی 1000 نیت پشتیبانی کند.برای پخش محتوای کامل HDR در پنل صفحه نمایش این لپ تاپ 240 ناحیه روشنایی در نظر گرفته شده است. از مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ می توان به پردازنده Core i7 10857H اشاره کرد که از نسل دهم اینتل نیز پشتیبانی می کند. لپ تاپ MSI Creator 17 دارای 32 گیگابایت حافظه بوده و کارت گرافیک آن از مدل انویدیا جی فورس RTX 2070 که با قدرت پردازش بالا، قادر است پردازش های گرافیکی سنگینی را انجام دهد. علاوه بر این حافظه با سرعت بالای SSD NVMe و ظرفیت 1 ترابایت آن نیز در پردازش بالای عملکرد این دستگاه بسیار موثر می باشد. این دستگاه از وای فای 6 بهره می برد. دارای چندین درگاه اتصال از جمله USB C،  درگاه تاندربولت 3 و USB A در حاشیه خود می باشد.

لپ تاپ ام اس آی کریتور17 اولین لپ تاپ Mini LED

نمایشگر های مینی ال ای دی از ال ای دی های بسیار کوچکی به عنوان بک لایت بهره می برد و دقت بسیار بالاتری را برای روشن نمودن قسمت های مختلف پنل LCD به همراه دارد که تکنولوژی جدید محسوب می شود. در این نوع نمایشگر به طور معمول از LED هایی با ابعاد کوچکتر از 2 میلیمتر استفاده می شود. سیستم بک لایت به کار رفته در این لپ تاپ ام اس آی با سیستم بک لایت سراسری متفاوت بوده و عملکرد به مراتب بهتری را ارائه می دهد.

هم اکنون بازار جهانی لپ تاپ منتظر عرضه جهانی محصول پرقدرت جدید از MSI خواهد بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مینو

    جولای 5, 2020 در 12:38 ب.ظ

    کلا لپ تاپ های msi کریتور 17 معرکه هستند، اینکه دیگه mini LED هست، قیمتش چقدره؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار