قطعات کامپیوتر

عرضه مادربرد بایوستار X470NH در سایز Mini-ITX

مادربردهای بایوستار همواره در بازار قطعات کامپیوتر به عنوان مین بردهای حرفه ای در صدر جدول فروش قرار گرفته اند، و تنوع آنها در بازار آی تی ایران به قدری است که به راحتی تمام کاربران می توانند طبق نیاز خود یکی از آنها را خریداری نمایند.

مادربرد بایوستار mini-itx x470nh

لیست قیمت مادربرد

در واقع کمپانی بایوستار یکی از تولیدکنندگان مطرح بازار قطعات کامپیوتر است، که در تولید مادربرد، کارت گرافیک و سایر قطعات سخت افزار کامپیوتر مهارت چشمگیری دارد؛ هم اکنون این شرکت یکی دیگر از مادربردهای خود را در فرم فاکتور Mini ITX با نام X470NH معرفی نمود که با داشتن سوکت AMD AM4 می تواند برای کاربران عملکرد خوبی را به ارمغان بیاورد.

مادربرد بایوستار مینی ITX X470NH کوچک اما حرفه ای :

مادربرد بایوستار Mini-ITX X470NH به صورتی طراحی شده است که می تواند برای سیستم‌ های خانگی یا اداری گزینه ایده آلی محسوب شود، و نیازهای کاربرانی که روی کارایی و مقرون به صرف بودن مادربرد تمرکز می کنند، را با تعدادی قابلیت های متنوع برآورده خواهد کرد.

قابلیت مادربرد بایوستار mini-itx x470nh

کمپانی بایوستار برای استفاده گیمرها از این محصول، مادربرد X470NH را به قابلیت اورکلاک بهره مند کرده است، تا عملکرد بهتری را در اختیار آنان قرار دهد. همچنین مین برد BIOSTAR X470NH به چیپست AMD X470 و سوکت AM4 مجهز بوده که می تواند از جدیدترین پردازنده‌های 7 نانومتری نسل سوم رایزن پشتیبانی کند.

مادربرد بایوستار mini-itx x470nh معرفی شد

قابلیت های مادربرد بایوستار Mini-ITX X470NH به قدری است، که بر خلاف اندازه کوچک خود می تواند همانند بردهای بزرگ کارایی داشته باشد، از جمله ویژگی های موجود در این مادربرد می توان به پشتیبانی از USB 3.1 Gen 1 5Gb/s، وجود یک اسلات PCIe M.2 32Gb/s به همراه پورت‌ های HDMI و یک VGA اشاره کرد، این قابلیت سبب می شود Mini-ITX X470NH با اکثر مانیتورها بازار سازگار شود. علاوه بر این گیمرها می ‌توانند از مزایای لگ و تاخیر کمتر در محیط شبکه به واسطه حضور Realtek GbE LAN بهره مند شوند، البته وجود یک اسلات PCIe 3.0 x16 برای میزبانی از یک کارت گرافیک و همینطور 32 گیگابایت حافظه رم که قابلیت اورکلاک به 4000 مگاهرتز را به همراه دارد، جزء ویژگی هایی محسوب می شود که می تواند در حین بازی برای گیمرها عملکرد خوبی را به همراه داشته باشد.

لیست قیمت مادربرد بایوستار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا