گجت

عرضه نسخه جدید اسپاتیفای در Car Thing برای آیفون

به تازگی نسخه جدید اسپاتیفای با قابلیت Car Things برای گوشی آیفون عرضه شده است. نسخه جدید منتشر شده از اپلیکیشن آیفون اسپاتیفای، اطلاعاتی در مورد عرضه دستیار دیجیتالی Car Thing را منتشر نموده است. اسپاتیفای در سال ۲۰۱۹ اطلاعات مهمی را به صورت مختصر در مورد این محصولات منتشر کرده بود. Car Thingیک دستیار هوشمند است که دارای یک نمایشگر به همراه رابط کاربری دایره‌ ای شکل می باشد که در خودروها امکان مدیریت، کنترل و پخش محتوای صوتی را برای کاربران فراهم می آورد.

قابلیت های خوب ابزار کارتینگ اسپاتیفای

لیست قیمت گجت

ویژگی های دستیار هوشمند Car Things

این محصول به صورت مشخص به تلفن هوشمند و سیستم پخش صوتی اتومبیل متصل می ‌شود و از طرف دیگر یک ورودی الکتریسیته ۱۲ ولت دارد که از طریق فندک ماشین شارژ می ‌گردد. کاربر می ‌تواند با اتصال بلوتوث این محصول به گوشی موبایل خود در زمان رانندگی محتوای صوتی در حال پخش را مدیریت نماید و در عین حال امکاناتی ویژه را در اختیار داشته باشد. تصاویر منتشر شده از این محصول نشان می‌ دهند که این گجت یک نمایشگر داخلی دارد که می‌ تواند محتوای صوتی را به ‌صورت تصویری نیز به کاربران در زمان رانندگی نشان دهد.

ویژگی های دستیار هوشمند Car Things

در پتنت ‌هایی که تا پیش از این از ابزار  Car Thing منتشر شده بود، مشخص شده که کاربران می ‌توانند از مسیریاب Waze نیز در زمان گوش کردن به محتوای صوتی استفاده کنند و از طریق این دستگاه نقشه و مسیر را برای رفتن به مکان ‌های مختلفی در اختیار داشته باشند. این قابلیت در نتیجه همکاری ویز و اسپاتیفای حاصل شد که از چند سال گذشته آغاز شده و حالا روند تجاری سازی آن نیز شروع شده است.

پخش موزیک های اسپاتیفای از طریق Car Thing برای گوشی آیفون

اسپاتیفای در حال حاضر اعلام کرده که در تلاش برای عرضه محدود این محصول به توسعه دهندگان است تا از طریق آن، اپلیکیشن ‌های بیشتری برای این رابط هوشمند دیجیتالی توسعه دهد. با این حال کاربران در آینده خواهند توانست به ‌صورت مستقیم موسیقی ‌ها را روی این ابزار هوشمند پخش کنند و از آن ‌ها لذت ببرند. اسپاتیفای در تلاش است تا با عرضه این محصول جانبی امکانات ویژه ای را برای اجرای محتوای صوتی ارائه دهد و بتواند با رقبای بزرگی نظیر اپل موزیک نیز رقابت کند.

پخش موزیک های اسپاتیفای از طریق Car Thing برای گوشی آیفون

کمتر از دو سال قبل بود که اسپاتیفای که یکی از پرکاربردترین پلتفرم های پخش موزیک است، دستگاهی را به بیرون عرضه کردن که قابلیت دریافت فرمان های صوتی را داشت. این ابزار در حقیقت برای جلوگیری از حواس پرتی راننده ها در حین رانندگی تهیه شد. با این ابزار کاربر می توانست فقط با فرمان صوتی در اسپاتیفای موزیک مورد نظر خود را جستجو و آن را پخش نماید. حالا نسخه جدید این ابزار برای گوشی آیفون هم قابل دسترس می باشد و از ویژگی های خوبی برخوردار است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من ازون زمان هیچکی اسپاتیفای رو تو ایران نمی شناخت داشتم و عالی بود، الان خواننده های ایرانی و پادکست های فارسی زبات توش اومدن اما بزرگ ترین مشکلش همین خرید اکانت هست که با حساب های یارنی ممکن نیست، در هر صورت اینکه زمان رانندگی دستار دیجیتالی اسپاتیفای راه افتاده عالیه تو ماشین پلی لیستت رو میذاری پخش بشه

  2. اسپاتیفای بهترین پلیر موزیک هست اما حیف که باید اکانت بخری و خب این از دست خیلی از ما ایرانیا خارجه، و فقط میتونیم از قسمت FREE استفاده کنیم که اون هم زمانبر هستش اگر میشد تو اریان هم قابل استفاده باشه عالی میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا