Connect with us

یاماها یک هدست با تجربه صوتی عالی عرضه خواهد کرد

منتشر شده

در

یاماها یک هدست با تجربه صوتی عالی عرضه خواهد کرد

محصول جدید یاماها یک هدفون است که از ویژگی های خوبی پشتیبانی خواهد کرد. نام Yamaha برای تمام افرادی که در زمینه موسیقی فعالیت داشته اند شناخته شده است. این بار این شرکت یک هدفون با قابلیت نویزکنسلینگ به بازار ارائه خواهد داد. اینطور که ویژگی های YH-L700A بیان می کند، تجربه شنیداری و صوتی خارق العاده ای را برای کاربران فراهم خواهد ساخت. تا پیش از این نام این برند بر روی خیلی از ابزار و آلات موسیقیایی شنیده می شد. اما با پیشرفت فناوری، در کنار دیگر ملزومات برای ساخت و ضبط موزیک، یک هدفون با قابلیت های جدید هم ارائه خواهد شد تا به رقابت با دیگر محصولات بازار داشته باشد.

رونمایی از هدفون یاماها yhl700a

لیست قیمت هدفون و هدست

ویژگی های هدفون یاماها YH-L700A

این هدفون آنطور که معرفی شده است از ویژگی های زیادی برخوردار است که می تواند آن را متمایز یا رقیب برای دیگر مدل های هدفون و هدست نماید. در کنار نویز کنسلینگ، که حالا یک الزام در ساخت هندزفری شناخته می شود، این هدفون یاماها از قابلیت های دیگری نیز برخوردار است. هدفون یاماها YH-L700A از درایورهای 40 میلی متری برخوردار است که از طیف فرکانس 8 تا 40 کیلوهرتزی را پوشش می دهد.

در طراحی این هدفون ویژگی Closed-Back لحاظ شده است. این ویژگی باعث می شود در مقایسه با مدل های دیگر صدا در محیطی ایزوله تر شنیده شود و در نتیجه تجربه موسیقایی بهتری به گوش برسد. همچنین با پشتیبانی و اتصال از طریق جک 3.5 میلی متری، محتوای صوتی با وضوح بالا شنیده خواهد شد که به اصطلاح آن را Hi-Res عنوان می کنند.

ویژگی های هدفون یاماها YH-L700A

این محصول از طریق فناوری 3D Sound Field صداهای معمولی را دریافت، و آنها را به محتواهای چندکانالی مبدل می کند. همچنین می توان از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به صورت بی سیم از این هدفون استفاده کرد. هدفون Yamaha چندین حالت مختلف برای صدا در نظر گرفته است که برای استفاده از آنها از طریق گوشی، می توان از برنامه خاصی که برای اندروید و iOS عرضه شده است بهره گرفت.

بهینه سازی صدا و نویزکنسلینگ فعال در هدفون جدید یاماها

در محصول جدید یاماها، بر پایه تجربه شنیداری از ویژگی با عنوان Listening Optimizer یا حالت بهینه شنوایی استفاده شده است. توسط این ویژگی میکروفون به کار رفته در هر کدام از گوشی ها، بر روی صدای دریافتی نظارت می کند و آن را برای گوش شنونده بهینه سازی می نماید. با قرار دادن درست و کامل این هدفون بر روی گوش می توان از این ویژگی به نحو احسن بهره برد.

بهینه سازی صدا و نویزکنسلینگ فعال در هدفون جدید یاماها

همچنین فناوری Noise Canceling به کار رفته در این هدفون، از بهترین نمونه های ارائه شده نویز کنسلینگ می باشد. این فناوری در این محصول به صورت کامل نویزهای اطراف را حذف می نماید و مانع از تغییر صدای اصلی می شود. اما در صورتی که می خواهید به صورت فعالانه تری از آن استفاده کنید دکمه ای برای شنیدن صدای اطراف وجود دارد. این محصول هرچند در ابتدای راه است اما پیش بینی می شود رقیبی برای هدفون بیتس، سونی و دیگر برندهای مطرح در این عرضه خواهد شد. این محصول سبک 330 گرمی، از ماه آینده و با قیمت 520 دلار در دسترس خواهد بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. اشکان میادی

    جولای 25, 2021 در 9:26 ق.ظ

    یاماها عالیه…هرکی هم از هدعون استفاده نمیکنه و هنذفری میذاره عملا ضرر میکنه، چون هدلون تجربه متفاوتیه صدا عالیه، هزار برابر بهتر از هنذفریه..اونم یاماها.البته بیشتر گیمرا و طرعدارای پر و پا قرص موسیقی معجزه هدفون رو درک میکنن

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار