موبایل

عرضه گوشی موبایل شیائومی Mi4 با سیتم عامل ویندوز 10

عرضه گوشی موبایل شیائومی Mi4 با سیتم عامل ویندوز 10 به زودی در اواسط آبان انجام خواهد شد و این اسمارت فون جدید دارای ویژگی های جالب و خاصی خواهد بود. Mi 4 شاید مانند One M8 از بدنه‌ای کاملاً فلزی ساخته نشده باشد اما به گفته هیوگو برا با دقتی باورنکردنی و کیفیتی فوق‌العاده تولید شده و قاب فلزی اطراف آن زیبایی و استحکام زیادی به Mi 4 بخشیده است. قاب پشتی دستگاه مانند Moto X و OnePlus One قابل تعویض است و این ‌بار شیائومی خلاقیت به خرج داده و طرح‌ هایی حتی زیباتر را به همراه گزینه ‌های چرمی فراهم کرده است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی Mi 4

از مشخصات ظاهری که بگذریم به صفحه‌ نمایش 5.0 اینچی با وضوح 1080p و پردازنده اسنپدراگون 801 می‌رسیم که شاید به وضوح صفحه ‌های QHD نباشد اما شیائومی اعتقاد دارد چنین وضوحی بیش از کافیست و پردازنده اسنپدراگون 801 هم با چنین وضوحی عملکردی مشابه 805 و QHD دارد. از دیگر مشخصات فنی می‌توان به 3 گیگابایت رم، باتری 3080 میلی ‌آمپر ساعتی و 16 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی Mi 4

شیائومی با کمک سونی دو سنسور بسیار خوب 13 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو را انتخاب کرده است که از فناوری Exmor سونی بهره می ‌برند و گشادگی f/1.8 به آن‌ ها برای عکسبرداری در نور کم کمک می ‌کند.دوربین8 مگاپیکسلی جلو علاوه بر وضوح خوب با 80 درجه زاویه دید برای سلفی ‌های چند نفره نیز ایده‌آل خواهد بود. از نظر نرم‌افزاری هم شیائومی این گوشی را به اندروید 4.4 کیت‌ک ت به همراه رابط کاربری جدید MIUI 6 مجهز کرده است.

گوشی موبایل شیائومی Mi 4

بر اساس پوستر جدید منتشر شده در شبکه‌ ی اجتماعی چینی ویبو، شیائومی نسخه‌ ی مجهز به ویندوز ۱۰ موبایلگوشی موبایلمی ۴ خود را پنج ‌شنبه ۱۲ آذر ماه روانه ‌ی بازار خواهد کرد. تصویر جدید منتشر شده توسط مدیر عامل شیائومی خبر از معرفی نسخه ‌ی دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی می ۴ می ‌دهند. این کار ۹ ماه پس از قرارداد بین مایکروسافت و شیائومی برای آزمایش نسخه ‌ی اولیه‌ی ویندوز روی گوشی می ۴، صورت می‌گیرد.

همچنین شیائومی به تازگی تبلت می پد ۲ خود را که دارای نسخه‌ ی مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ بود با قیمت ۲۰۵ دلار معرفی کرده است و حالا می ۴ نیز به عنوان گوشی هوشمند شیائومی مجهز به آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت، شناخته خواهد شد.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید .
    به نظر من این گوشی میتونه در بازار طرفداران زیادی پیدا کنه ضمن اینکه این گوشی با کیفیت خیلی بهتر از مدل قبلی خودش یعنی One M8 تولید شده . من خودم یکی از طرفداران این گوشی بودم .
    این گوشی با دوربین خیلی خوب و تنوع خوبی که داره و همچنین این ویزگی که به سیستم عامل ویندوز 10 مجهز شده خیلی عالیه .

  2. سلام گوشی موبایل شیائومی Mi4 از سخت افزار خیلی خوبی برخورداره و از ویندوز 10 هم پشتیبانی میکنه و دوستانی که در این زمینه اطلاع دارند حتما می دونند که ویندوز 10 جزو پرطرفدارترین ویندوز های موجود در دنیا هستش و خیلی ها دوست داشتن که این ویندوز رو روی گوشی های هوشمندشون هم داشته باشن و این دسته از افراد می تونن گوشی موبایل شیائومی Mi4 رو خریداری کنند تا بتونن از این قابلیت برخوردار شوند.

  3. گوشی های شیائومی با ویندوز 10 باید خیلی جالب باشه،چون صفحه نمایش 5 اینچی داره،3 گیگابایت حافظه رم داره و 16 یا 64 گیگابایت هم حافظه داخلی داره،اما به نظر من در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند با برندهایی مثل سونی و سامسونگ و … نمیتونه به خوبی رقابت کنه،چون این گنونه برندها طرفدارای خاص خودشون رو دارند و هر روز هم به صورت نرم افزاری و سهت افزاری در حال ارتقا هستند ممنون از آی تی بازار.

  4. باسلام خدمت دوستان گوشی موبایل شیائومی Mi4 با سیستم عامل ویندوز 10بسیار گوشیه خوش دستی هست واز دیگر ویژگی های عالیه این گوشی طرح های بیشمارومتنوع این گوشی است و همچنین از دیگر امکانات این گوشی میتوان به 2دوربین13و8مگاپیکسلیه آن اشاره کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا