موبایل

عرضه گوشی موبایل ال جی ایکس 2 جدید 2019 با قیمت مناسب

کمپانی ال جی امروز یکی دیگر از گوشی موبایل های خوش قیمت خود را رونمایی و معرفی نمود، این اسمارت فون با بهره مند شدن به قطعات سخت افزاری قدرتمند، دارای قیمت مناسبی نسبت به سایر تلفن هوشمند های بازار موبایل است، بدین ترتیب خریداران می توانند با کمترین هزینه از جدیدترین قابلیت های روز استفاده نمایند.

گوشی موبایل ال جی ایکس 2 رونمایی شد

لیست قیمت گوشی موبایل

شرکت LG جدیدترین گوشی موبایل خود را با نام X2 معرفی کرده است، اما همین تلفن هوشمند در بازار های موبایل اروپا و در کشورهای آلمان، ایتالیا، لهستان و آمریکای شمالی به اسم K30 2019 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

گوشی موبایل جدید و خوش قیمت ایکس 2 ال جی به صفحه نمایش 5.45 اینچی با رزولوشن HD + FullVision بهره مند شده است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در بالای سمت چپ نمایشگر جای گرفته، که می تواند همانند تلفن های میان رده تصاویر نسبتا با کیفیتی را ثبت کند، دوربین اصلی موبایل ایکس 2 نیز 13 مگاپیکسل بوده، و وجود فلاش LED در کنار آن سبب با کیفیت تر شدن عکس های شما خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی موبایل ال جی ایکس 2 :

چیپست کوالکام اسنپدراگون 425 به همراه پردازنده چهار هسته‌ای نیز کارهای پردازشی این اسمارت فون را بر عهده خواهند داشت، و فضای ذخیره سازی این موبایل ال جی نیز شامل 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می شود که در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر می توانید از کارت حافظه میکرو اس دی استفاده نمائید.

گوشی موبایل جدید ال جی ایکس 2 سال 2019

گوشی موبایل ال جی ایکس 2 نسبت به سایر موبایل های قبلی LG به باتری قدرتمند تری بهره مند شده است که با داشتن ظرفیت 3000 میلی آمپرساعت می تواند مدت زمان زیادی گوشی را روشن نگه دارد، همچنین کمپانی ال جی پورت میکرو یو اس بی را برای شارژ شدن این اسمارت فون در نظر گرفته است، البته سیستم عامل تلفن هوشمند جدید ال جی نیز Android Pie بوده که از اتصالات NFC، بلوتوث 5 و Wi-Fi 802.11 a/b/g/n بهره می ‌برد.

قابلیت های گوشی موبایل جدید ال جی ایکس 2

طبق اعلام مدیر بازاریابی کمپانی ال جی موبایل X2 مناسب تمام افرادی که به دنبال گوشی حرفه ای با قیمت مناسب هستند، خواهد بود، همچنین قرار است در رنگ جدیدی تحت عنوان New Aurora Black با قیمت 176 دلار در بازار موبایل به فروش برسد؛ اینطور که مشخص است این اسمارت فون با داشتن ویژگی های خوب و قیمت مقرون به صرفه می تواند رقیب جدی برای موبایل های هوآوی، شیائومی، اوپو، ویوو و ریلمی شود.

لیست قیمت گوشی موبایل ال جی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا