موبایل

عرضه گوشی هوآوی سری پی 50 تا ماه آینده

بر اساس اعلام هوآوی سری گوشی هوآوی پی 50 تا ماه آینده و در سه مدل عرضه خواهد شد. تولید و عرضه گوشی های موبایل هوآوی اگرچه دوران سختی را طی می کنند، اما به نظر می رسد این موضوع تیم هوآوی را برای تولید سری جدید گوشی موبایل متوقف نکرده است. به طور معمول گوشی های سری P هوآوی ماه مارچ هر سال رونمایی می شوند. امسال هم طبق هر سال، و بر اساس گفته یکی از افشاگران معتبر حوزه فناوری، این سری در ماه مارچ به بازار خواهد رسید. این افشاگر همچنین اعلام کرده است که در این سری هم سه مدل گوشی موبایل  Huawei با نام های هوآوی P50، گوشی هوآوی P50 Pro و گوشی هوآوی P50 Pro پلاس با تراشه های متفاوت و در قالب یک پرچمدار به بازار عرضه خواهند شد.

گوشی هوآوی پی 50 بهتر از سری های قبل

لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

سری گوشی Huawei P50 در سه مدل به بازار خواهد آمد

بر اساس گزارشی که در توییتر منتشر شد، هوآوی مراحل پایانی طراحی این گوشی موبایل را به پایان رسانده است و قرار است آن را به تولید انبوه برساند. گفته می شود این سری جدید با طراحی متفاوت و جدیدی وارد بازار خواهند شد اما در مورد جزئیات تفاوت این سری سخنی در میان نیست. ممکن است این طراحی جدید مربوط به دوربین باشد یا در کلیت طراحی این گوشی موبایل هوآوی تغییر ایجاد شده باشد. اما چیزی که مشخص است اینکه هوآوی پی 50 از تراشه کایرین 9000E پشتیبانی خواهد کرد در حالی که گوشی هوآوی پی 50 پرو و پی 50 پرو پلاس با تراشه قدرتمند 9000 عرضه می شوند.

سری گوشی Huawei P50 در سه مدل به بازار خواهد آمد

تقریبا تمامی منتقدان هم معتقد هستند که این سری از دوربین و نمایشگر بهتری نسبت به سری هوآوی پی 40 بهره خواهند برد. نمایشگر سری Huawei P50 از نوع اولد است. نکته قابل توجه این است که با وجود سازنده های کره ای ال جی و سامسونگ برای ساخت نمایشگرهای اولد، هوآوی نمایشگرهای این سری را از شرکت چینی BOE تهیه خواهد کرد.

تحریم هوآوی چه تاثیری بر گوشی سری پی 50 دارد؟

به طور قطع تحریم های آمریکا بر علیه شرکت هوآوی تاثیرات منفی خود را بر این شرکت گذاشت. به طوری که این شرکت به اجبار بازار عمده خود را محدود به کشور چین کرده است. ضمن اینکه از سیستم عامل خود در گوشی های موبایل هوآوی بهره می گیرد. هرچند گفته می شود سیستم عامل هارمونی او اس مبتنی بر اندروید است و تفاوت های اندکی با اندروید دارد، اما باز هم ممکن است کاربران را در خرید مردد کند.

تاثیر تحریم هوآوی ب ر سری گوشی هوآوی پی 50

گوشی هوآوی پی 50 هم از سری های جدیدی از گوشی موبایل هوآوی است که از سیستم عامل HarmonyOS پشتیبانی می کند. با وجود اینکه مدیران هوآوی اعلام کرده بودند که این سیستم عامل هوآوی با اندروید تفاوت دارد و جدید است، اما گزارشات اعلام می کنند که هارمونی او اس مبتنی بر اندروید است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دیگه خدایی هوآوی شورشو در اورده تو دوربین😂 حالا کیفیتشم اونقدر ها عالی نیست و صرفا نمایشی هست، اما در کل قبول دارم که Huawei P50 از خیلی گوشایای برند های دیگه میتونه بهتر باشه با توجه به گزارشاتی که ازش خوندم، امیدوارم قیمتش خیلی بالا نباشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا