Connect with us

آیپد ایر 5 و آیپد مینی 6 اپل با ظاهری آشنا عرضه می شوند

منتشر شده

در

آیپد ایر 5 او آیپد مینی 6 اپل با ظاهری آشنا عرضه می شود

بر اساس عکس های منتشر شده، به نظر می رسد آیپد ایر 5 با ظاهری شبیه به آیپد پرو و آیپد مینی 6 بدون تغییر در طراحی رونمایی می شود و احتمالا از لحاظ ظاهری تفاوتی با نسل قبلی ندارد. این اطلاعات از طریق سایت MacRumors منتشر شده است و اعلام می کند که نسل جدید آیپد ایر از لحاظ ظاهری تغییری نخواهد کرد. در این گزارش اطلاعاتی در مورد تاریخ رونمایی این محصول منتشر نشده است اما در خصوص ویژگی های آن مواردی مطرح شده است. همچنین گفته شده این مدل از تبلت اپل قیمت ارزانی خواهد داشت و میک مدل اقتصادی محسوب می شود. در کل تا کنون آیپدها از نسل 3 به بعد تغییر چشمگیری در ظاهر خود نداشته اند. احتمالا این دو مدل در اوایل  سال 2022 به بازار بیاید.

طراحی ظاهری آیپد ایر 5 و آیپد مینی 6

لیست قیمت آیپد

ویژگی های تبلت اپل مدل آیپد ایر 5

نسل جدید از تبلت اپل یعنی آیپد ایر 5 دارای یک نمایشگر 10.9 اینچ خواهد بود. همچنین دکمه‌ پاور مجهز به سنسور اثر انگشت تاچ آیدی و ماژول دوربین دو گانه شامل دوربین عریض و دوربین فوق‌ عریض خواهد خواهد داشت. در گزارشی که در این خصوص منتشر شده است اعلام شده که احتمالا از تراشه A15 در این محصول استفاده خواهد شد.

این مدل از تبلت از اینترنت 5 جی هم پشتیبانی خواهد کرد و برای این موضوع تراشه جدیدی در آن به کار رفته است. این طور که اعلام شده احتمالا نمایشگر به کار رفته در این مدل مینی ال ای دی خواهد بود و اپل هنوز تصمیم نگرفته است از نمایشگر OLED در این مدل استفاده کند. اما گفته شده اپل در حال طراحی یک آیپد با همان ابعاد و اندازه آیپد ایر است که از نمایشگر اولد بهره می برد.

ویژگی های تبلت اپل مدل آیپد ایر 5

ویژگی های تبلت اپل مدل آیپد مینی 6

چند وقت پیش در مورد نسل ششم از آیپد مینی گفته شد که این مدل جدید از تبلت اپل ابعاد بزرگتری خواهد داشت. اما با انتشار گزارش در مورد رونمایی مدل جدید، مشخص شده است در همان اندازه قبلی عرضه می شود. احتمال آیپد مینی ۶ قرار است با به‌ روز شدن سخت ‌افزار ولی با همان طراحی و ظاهر قدیمی عرضه شود. هرچند هنوز امکان آن وجود دارد که اپل ابعاد بزرگتر با حاشیه کمتر را رونمایی کند. با احتمال زیاد تراشه ای که در این مدل به کار می رود تراشه A14 اپل خواهد بود.

ویژگی های تبلت اپل مدل آیپد مینی 6

اپل آیپد ایر 4 سال گذشته عرضه شد و ویژگی هایی مشابه با آیپد پرو داشت. در موقع رونمایی این مدل اعلام شد که این مدل می تواند برای افرادی مثل دانشجویان به عنوان یک کامپیوتر جایگزین شود. حالا مدل جدید آیپد ایر هم قرار است بدون تغییر در شکل ظاهری عرضه شود و شبیه دو مدل قبلی خود باشد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مریم شمرانی

    جولای 31, 2021 در 12:01 ب.ظ

    تبلت های جدید آپل یا همون آیپد تفاوت خیلی زیادی نکرده والا، شاید تفاوتش درونی و تو ساخت بوده، اما از لحاظ ظاهری نباید اسمش رو گذاشت تغییر چون شبیه همون قبلیاست و یکم زاویه و دوربینش متفاوت شده

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار