Connect with us

عینک هوشمند آمازون Echo Frames یک عینک طبی منحصر به فرد

منتشر شده

در

عینک هوشمند آمازون echo-frames یک عینک طبی منحصر به فرد

کمپانی آمریکایی آمازون به تازگی عینک هوشمند Echo Frames را به عنوان جدیدترین محصول، به علاقمندان و طرفداران خود معرفی کرده است، این عینک هوشمند از نظر ظاهری همانند یک عینک طبی بوده، با این تفاوت که با داشتن برخی از قابلیت های جالب و کارآمد می تواند عملکرد خوبی را برای شما داشته باشد.

عینک هوشمند آمازون echo-frames رونمایی شد

لیست قیمت هدست واقعیت مجازی

وزن عینک هوشمند آمازون Echo Frames همانند عینک های طبی برابر با 31 گرم بوده و حتی می توانید لنزهای طبی نیز برای آن سفارش دهید، اگر چه Echo Frames فاقد دوربین است، ولی با بهره مند شدن به اسپیکرهای داخلی می تواند ویژگی های بهتری در اختیار شما قرار دهد.

عینک هوشمند آمازون Echo Frames مجهز به دستیار صوتی الکسا:

کمپانی آمازون عینک هوشمند Echo Frames را به دستیار صوتی الکسا بهره کرده و به گونه ای آن را طراحی کرده است، که صحبت های الکسا با کاربر فقط توسط خود فرد شنیده خواهد شد؛ این یکی از ویژگی های منحصر به فرد Echo Frames است که Amazon برای حفظ حریم شخصی کاربران در نظر گرفته است؛ همچنین برای فعال سازی این دستیار صوتی می توانید با فشار دادن یک دکمه آن را فعال کنید. طبق خبرهای منتشر شده عینک هوشمند Echo Frames آمازون می تواند از سیستم عامل اندرویدی پشتیبانی نماید، اما متاسفانه قادر به پشتیبانی از سیستم عامل iOS و گوشی موبایل های اپل آیفون نخواهد بود.

عینک هوشمند آمازون echo-frames

بعد از اینکه عینک هوشمند آمازون Echo Frames به گوشی موبایل اندوریدی شما متصل شد، می تواند علاوه بر نمایش اعلانات، در برقراری تماس های تلفنی و پخش کردن موزیک یا پادکست نیز به شما کمک نماید. این گجت پوشیدنی از ژست های حرکتی مختلفی همچون Swap نیز پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت عینک هوشمند آمازون echo-frames

طبق اطلاعات بدست آمده عینک هوشمند Echo Frames آمازون در تعداد محدودی تولید شده است، که عرضه آن نیز با قیمت 180 دلار فقط از طریق دعوت نامه امکان پذیر خواهد بود. کمپانی آمازون تصمیم دارد بعد از دریافت بازخورد این عینک هوشمند را به تولید انبوه برساند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از عینک هوشمند آمازون Echo Frames منتشر نشده و مشخص نیست این گجت پوشیدنی علاوه بر موارد فوق، دارای چه ویژگی های کارآمد دیگری می باشد.

2 دیدگاه

  1. سعید

    سپتامبر 28, 2019 در 12:29 ب.ظ

    چطوری میشه این عینک هوشمند آمازون خرید از نظر ظاهری خیلی شبیه به عینک طبی امیدوارم هرچه زودتر عرضه بشه.

    • علی

      سپتامبر 29, 2019 در 5:54 ب.ظ

      هر وقت ارائه شد و توی سایت آمازون قرار گرفت میتونید خریداری کنید(البته بسته به اینکه قیمتش چقدر تموم بشه، براتون به صرف باشه و کارایی داشته باشه):
      سه تا راه داره :
      اول اینکه یک آشنا داشته باشید توی آمریکا یا اروپا ترجیحا ، یا ازش میخواید براتون سفارش بده و با ایشون حساب میکنید، یا یک گیفت کارت آمازون میخرید و خودتون حساب آمازون میسازید و سفارش میدید، موقع ایجاد حساب هم آدرس آشناتون رو وارد میکنید. برای گیفت کارت آمازون هم میتونید با تلگرام این شماره تماس بگیرید (فقط روی تلگرام پاسخگو هستند):
      دومین راه اینه که از سایت توشه استفاده کنید که ایده ی جالبی پشتش هست ولی بنده نه ضمانتش رو میکنم و نه مطمئنم که کارتون باهاش راه میافته یا چقدر طول میکشه ، سیستم این سایت اینجوریه که شما آگهی میگذارید که این جنس رو میخوام و چه مبلغی اضافه تر برای خرید و حملش میپردازید ، از بین مسافرانی که توی سایت ثبت نام کردند هر کس باهاتون به توافق برسه محصول رو براتون میاره از اون ور ، ولی نمیدونم سفارشات از فروشگاه های اینترنتی رو کسی بتونه انجام بده براتون یا نه
      راه سوم هم اینه که دوتا راه بالا رو باهم ترکیب کنید، مثلا خرید انجام بشه و به دست آشناتون برسه بعد با سایت توشه از مسافرا بخواید محصول رو فقط از اشناتون تحویل بگیرند و براتون بیارن ، که لازم به ذکر هست که دو تا راه 2 و 3 ریسک داره که به یک غریبه باید اعتماد کنید و البته اون شخص هم به شما اعتماد کنه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار