گجت

عینک هوشمند Level شرکت وی اس پی گلوبال مجهز به قابلیت های اسمارت واچ

کمپانی بیمه خدمات درمانی VSP Global به تازگی جدیدترین عینک هوشمند بازار گجت را با نام Level رونمایی کرد، که می تواند وضعیت سلامت کاربر را مورد بررسی قرار دهد. این عینک هوشمند مناسب کاربرانی است که به بستن ساعت هوشمند به دور مچ علاقه چندانی ندارند در حالی که قرار گرفتن یک پایشگر سلامتی بر روی صورت را به اسمارت واچ ترجیح می دهند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

عینک هوشمند Level وی اس پی گلوبال

لیست قیمت گجت

بدنه عینک هوشمند VSP Global Level به سخت افزارهای شتاب سنج، ژیروسکوپ و جاذبه سنج مجهز می باشد، که به کمک یکدیگر به پایش قدم های برداشته شده، مسافت، کالری های سوخته شده و مدت زمان فعالیت می پردازند. علاوه بر این عینک هوشمند Level توسط بلوتوث، و با یک اپلیکیشن مخصوص روی گوشی موبایل ها همگام سازی خواهد شد.

عینک هوشمند Level

عینک های هوشمند کمپانی وی اس پی گلوبال به کمک یک کانکتور مغناطیسی شارژ می شوند و با هر بار شارژ، می توانند تا 5 روز به فعالیتشان ادامه دهند. هم اکنون سه فریم مختلف در چهار رنگ برای مشتریان در نظر گرفته شده است. این فریم ها به زودی با قیمت 270 دلار در بازار گجت به فروش خواهند رسید.

عینک هوشمند وی اس پی گلوبال Level

کمپانی VSP Global نوعی عنصر ارزش افزوده نیز برای عینک های هوشمند خود در نظر گرفته است که البته به طور جالبی پیاده سازی شده است. به این صورت که اگر شخص به اهداف معینی در روز دست یابد، امتیازهایی دریافت می کند که از آنها می تواند برای کمک به افراد بی بضاعت و تقبل هزینه های چشم پزشکی آنها استفاده کند؛ بنابراین کسب 50 امتیاز، به معنای یک ویزیت رایگان یا یک عینک رایگان برای شخصی است که از پس چنین هزینه هایی بر نمی آید.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد عینک هوشمند وی اس پی گلوبال برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کارایی عینک هوشمند Level دقیقا مثل ساعت هوشمند نیست من ترجیح میدم از اسمارت واچ اسفاده کنم چون اطلاعات خیلی کامل تری رو بهم نشون میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا