Connect with us

عینک واقعیت افزوده توشیبا dynaEdge مجهز به سیستم عامل ویندوز 10

منتشر شده

در

عینک واقعیت افزوده توشیبا dynaEdge مجهز به سیستم عامل ویندوز 10

اغلب کمپانی های بازار گجت مانند گوگل، اپل، اچ تی سی سعی بر این دارند با توسعه هدست های واقعیت افزوده خریداران و کاربران بیشتری را جذب خود کنند. کمپانی توشیبا نیز که یکی از شرکت های تازه کار بازار گجت بشمار می آید،عینک واقعیت افزوده dynaEdge که حاصل تلاش دو سال تحقیق و توسعه می باشد را پس از مدت ها چشم انتظاری معرفی کرده است. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

عینک واقعیت افزوده توشیبا dynaEdge

لیست قیمت عینک هدست واقعیت مجازی

عینک واقعیت افزوده dynaEdge ترکیبی از یک عینک و مینی پی سی 300 گرمی بوده و به چیپست نسل ششم اینتل، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD بهره مند شده است همچنین سیستم عامل ویندوز 10 را نیز اجرا خواهد کرد.

عینک واقعیت افزوده توشیبا

شایان ذکر است ارتباط بین هدست و مینی پی سی از طریق درگاه USB-C صورت می گیرد و باتری این عینک واقعیت افزوده توشیبا نیز قادر است تا 6 ساعت به فعالیت خود ادامه دهد. علاوه بر اینکه این هدست واقعیت افزوده به  نمایشگر با رزولوشن 640 در 360 پیکسل بهره مند می باشد، به دوربین 5 مگاپیکسلی، سنسور مجاورت، حسگر نور، فلاش LED، قطب نما، ژیروسکوپ، اسپیکر و میکروفون نیز مجهز شده است.

قیمت عینک واقعیت افزوده توشیبا dynaEdge

کمپانی Toshiba برای افزایش کارایی این عینک واقعیت افزوده اپلیکیشنی به نام dynaTrace را توسعه داده است که امکان کنترل از طریق کلیدهای روی مینی پی سی و پنل لمسی را برای کاربر فراهم می کند، و کار کردن با ویندوز نیز در این سیستم آسان تر خواهد شد. برای مثال با استفاده از نسخه تجاری اسکایپ می توانید با دیگران تماس تلفی داشته باشید یا تصاویر را به صورت زنده ارسال و دریافت کنید.

عینک واقعیت افزوده dynaEdge توشیبا

عینک واقعیت افزوده توشیبا dynaEdge تصاویر را تنها روی یک چشم نمایش می دهد که در این زمینه به گوگل گلس شباهت دارد، با این تفاوت که قابل تنظیم بوده و می توان آن را در کنار کلاه ایمنی و عینک طبی یا ایمنی مورد استفاده قرار داد. عینک واقعیت افزوده توشیبا هم اکنون با قیمت 1899 دلار در بازار گجت به فروش می رسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد عینک واقعیت افزوده توشیبا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. حمید رضا

    مارس 15, 2018 در 10:16 ق.ظ

    عینک واقعیت افزوده توشیبا dynaEdge یکی از جالب ترین گجت های پوشیدنی بازار گجت بنظرم کارایی عینک های واقعیت افزوده نسبت به هدست های واقعیت مجازی خیلی بهتره.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار