Connect with us

عینک VR هوآوی برای گیمرها به زودی عرضه خواهد شد

منتشر شده

در

عینک واقعیت مجازی هوآوی برای گیمرها به زودی عرضه می شود

در رویداد رونمایی از محصولات جدید هوآوی عینک واقعیت مجازی جدید این شرکت با نام Huawei VR Glass 6DOF که قابلیت های زیادی برای گیمرها دارد نیز معرفی شد. با وجود تحریم های زیادی که بر علیه کمپانی چینی هوآوی از طرف آمریکا به وجود آومده است و ضربه های زیادی بر تولیدات این شرکت وارد کرده است این شرکت همچنان به تولید محصولات متنوع خود با قابلیت هایی که توانایی رقابت در بازار جهانی را دارد ادامه می دهد. در رویدادی که چند روز پیش توسط هوآوی برگزار شد، مدل های جدید گوشی تلفن همراه هوآوی با نام های هوآوی میت 40، هوآوی میت 40 پرو و هوآوی میت 40 پرو پلاس معرفی شدند، همچنین در این رویداد هدفون بی سیم هوآوی که مجهز به قابلیت حذف نویز است نیز معرفی شد.

عینک واقعیت مجازی هوآوی و ست بازی

لیست قیمت هدست واقعیت مجازی

عینک واقعیت مجازی هوآوی GDOF برای گیمرها

محصول جدید هوآوی یعنی عینک واقعیت مجازی با نام کامل Huawei VR Glass 6DOF با یک جوی استیک 360 درجه و امکاناتی که برای گیمرها بسیار مناسب خواهد بود به بازار خواهد آمد. بر اساس گزارشی که هوآوی منتشر کرده است عینک واقعیت مجازی هوآوی امکان برقراری ارتباط موثرتر و آزادنه تری را با بازی های VR برای کاربر امکان پذیر می کند. هوآوی اعلام کرده است این محصول که 166 گرم وزن دارد و طراحی آن به صورت تاشو می باشد تا پایان سال 2020 برای توسعه دهندگان عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود این محصول گیمرهای زیادی را با توجه به مشخصات فنی پکیج هوآوی جذب کند.

عینک واقعیت مجازی GDOF هوآوی برای گیمرها

مشخصات فنی عینک واقعیت مجازی Huawei VR Glass 6DOF

طراحی این عینک VR به گونه ای است که با استفاده از روش موقعیت یابی درونی، دقت جابجایی فاصله ها توسط این گجت به میلی متر می رسد که در تولید و طراحی این محصول امتیاز بالایی محسوب می شود. دسته های بازی این عینک واقعیت مجازی یک طراحی ارگونومیک دارند که راحتی دست کاربر را در اولویت قرار داده است. همچنین دکمه های جسشر در کنار این دسته ها و جوی استیک 360 درجه این محصول را کاملا توانمند و در رده حرفه ای ها قرار می دهد. لرزش های بازخوردی این دکمه ها تجربه واقع گرایانه ای را از بازی در اختیار گیمر قرار می دهد. در عینک واقعیت مجازی هوآوی امکان مشاهده 30 هزار ساعت محتوای واقعیت مجازی از منبع های مختلف به همراه 3 پلتفرم وی آر و همچنین استفاده از بیش از 100 هزار بازی واقعیت مجازی وجود دارد. عینک واقعیت مجازی Huawei VR Glass 6DOF دارای نمایشگر با رزولوشن 3200 در 1600 مگاپیکسل است که از تراکم 1058 پیکسل در هر اینچ و زاویه دید 90 درجه و نرخ رفرش 70/90 هرتزی را پشتیبانی می کند. عینک هوشمند هوآوی از افکت های سه بعدی صوتی و و IMAX نیز بهره می برد.

مشخصات فنی عینک واقعیت مجازی جدید هوآوی

کمپانی هوآوی برای عرضه این گجت اعلام کرده است که تا پیش از پایان سال 2020 این محصول را به بازار روانه می کند. قیمت این محصول هنوز جای بحث دارد اما قیمت اولیه ای که اعلام شده است 424 دلار برای کل پکیج عینک و دسته های بازی اعلام گردیده است. اما انتظار می رود این پکیج در نهایت با قیمت بالاتری عرضه شود. چیزی تا پایان 2020 و ارائه این نسخه از عینک واقعیت مجازی به همراه مدل های جدید گوشی هوآوی باقی نمانده است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. سپیده

    اکتبر 27, 2020 در 3:27 ب.ظ

    من گیمرم و تازه شروع کردم به گیم و بنظرم هر گیمری دوست داره وارد دنیای بازی هاش بشه و عینک های مجازی بهترین هستند، امیدوارم این برند هوآوی هم خوب باشه و عالی فقط چون تحریم شده از سمت گوگل و اینا معلوم نیست چی میشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار