Connect with us

فروش اسپیکر هوشمند هوآوی AI Cube به زودی در بازار قطعات کامپیوتر

منتشر شده

در

فروش اسپیکر هوشمند هوآوی AI Cube به زودی در بازار قطعات کامپیوتر

با توجه به برگزاری نمایشگاه IFA 2018 اکثر کمپانی های معروف بازار قطعات کامپیوتر توانسته اند در این همایش جدیدترین محصولات خود را معرفی کنند؛ از این رو شرکت فعال Huawei اولین اسپیکر هوشمند خود را با نام AI Cube به علاقمندان و کاربران معرفی نمود، این اسپیکر از نظر ظاهری شبیه به اسپیکر Google Home بوده و با قابلیت هایی که دارد می تواند رقیب جدی اسپیکر اکو آمازون، Smart Display لنوو و Bixby سامسونگ شود.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت اسپیکر

ویژگی های اسپیکر هوشمند هوآوی AI Cube نشان می دهد این اسپیکر در حقیقت ترکیبی از یک مودم 4G، یک روتر وای ‌فای خانگی و یک اسپیکر 360 درجه است که با مجهز بودن به دستیار صوتی الکسا و برخی از قابلیت های هوش مصنوعی می تواند برای کاربران عملکردی حرفه ای داشته باشد.

اسپیکرهوشمند هوآوی

اسپیکر هوشمند AI Cube هوآوی دارای اسلاتی برای سیم کارت LTE است که سبب می شود این اسپیکر تبدیل به یک هات‌ اسپات 4G شود همچنین با داشتن یک پورت اترنت به کاربر این امکان را می دهد که از آن به عنوانروترخانگی نیز استفاده کند.

اسپیکر هوآوی ای آی کیوب

کمپانی هوآوی برخی از ویژگی های منحصر به فرد اسپیکر هوشمند AI Cube را در نمایشگاه IFA 2018 اعلام کرد که از جمله آنها می‌ توان به حفره صدای 400 میلی‌ متری در کنار دیافراگم آلومینیومی اشاره کرد. ظاهرا این ترکیب، تولید صدایی شفاف و واضح در گام ‌های میانی و بالایی را فراهم خواهد کرد.

اسپیکر هوشمند AI Cube هوآوی

فناوری اختصاصی Huawei Histen در اسپیکر هوشمند AI Cube سبب می شود تا قابلیت هایی مانند اکولایزر فاز خطی، بیس مجازی، تشخیص صدا از فاصله دور و… در اختیار کاربران قرار بگیرد. لازم به ذکر است این اسپیکر هوشمند دارای چهار میکروفون با قابلیت تشخیص صدا از راه دور است که در کمتر از چند ثانیه می تواند صدای کاربران را تشخیص دهد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر هوشمند هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. بهمن نژاد

    سپتامبر 2, 2018 در 9:56 ق.ظ

    قیمت اسپیکر هوشمند هوآوی AI Cube کی منتشر میشه!؟ این اسپیکر Huawei از نظر کارایی خیلی سر تر از اسپیکر های بازار قطعات کامپیوتر و داشتن اسلات سیم کارت بهترین ویژگی ممکن که کمپانی هوآوی برای AI Cube در نظر
    گرفته.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار