لپ تاپ

فروش الترابوک های ال جی سری 15 GRAM هم اکنون در بازارهای جهانی

فروشا لترابوک های ال جی سری 15 GRAM هم اکنون در بازارهای جهانی شروع شده است و نمایشگر این لپ تاپ ها IPS بوده و از دقت FHD  نیز پشتیبانی می کند و در حال حاضر با قیمت های متفاوت از سوی کمپانی مطرح قابل عرضه می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

الترابوک های ال جی سری 15 GRAM

فروش الترابوک های ال جی سری 15 GRAM هم اکنون در بازارهای جهانی شروع شده است و نمایشگر این لپ تاپ ها IPS بوده و از دقت FHD  نیز پشتیبانی می کند و در حال حاضر با قیمت های متفاوت از سوی کمپانی مطرح قابل عرضه می باشد.

الترابوک های ال جی سری 15 GRAM

ال جی الکترونیک در نمایشگاه CES 2016 برای اولین بار الترابوک های GRAM را معرفی و پرده برداری کرد. پس از تولید سری اول این الترابوک ها، هم اکنون این شرکت سری دوم این محصولات را روانه خط تولید کرد.سری جدید GRAM با نام GRAM 15 شامل لپ تاپ های کلاس 15 اینچی است.

الترابوک های ال جی سری 15 GRAM

اینلپ تاپها از پردازنده های اسکای لیک در مدل های کم مصرف i7 و i5 برخوردار هستند. 512 گیگابایت حافظه سالید نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. نمایشگرهای آنها IPS و در سایز 15.6 اینچ است که از دقت FHD پشتیبانی می کند. 8  گیگابایت حافظه رم نیز در همه مدل ها استفاده شده است.یکی از مهمترین نکات جالب توجه در این الترابوک ها، وزن آنها است. وزن اینلپ تاپ ال جیتنها 980 گرم یعنی کمتر از 1 کیلوگرم است. به همین سبب ال جی برگ برنده بزرگی را در دست دارد.

الترابوک های ال جی سری 15 GRAM

باتری های دو سلولی با توان حداکثر 7 ساعت تامین انرژی (اعلام ال جی )اسپیکرهای 1 وات به شیوه استریو، ویندوز 10 و طیف مناسبی از پورت ها نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. اما دیگر نقطه برجسته سری جدید این الترابوک ها، وجود پورت USB-C است. 15.6 اینچی های GRAM با قیمت های 1099 و 1499 دلار هم اکنون در بازار هستند.

لیست قیمت لپ تاپ

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    فروش الترابوک های ال جی سری 15 GRAM هم اکنون در بازارهای جهانی که این محصول طرفداران زیادی داشت و توجه کاربران زیادی رو به خود جلب کرده است.این محصول دارای طراحی بسیار باریک است .

  2. با سلام
    فروش الترابوک های ال جی سری 15 GRAM هم اکنون در بازارهای جهانی شروع شده است و نمایشگر این لپ تاپ ها IPS بوده و از دقت FHD نیز پشتیبانی می کند و در حال حاضر با قیمت های متفاوت از سوی کمپانی مطرح قابل عرضه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا