Connect with us

فروش ایکس باکس مایکروسافت اسکارلت به زودی

منتشر شده

در

تاریخ فروش کنسول بازی ایکس باکس مایکروسافت اسکارلت اعلام شد

کمپانی مایکروسافت بالاخره در طول کنفرانس خبری واقع در نمایشگاه بزرگ E3 2019 نسل بعدی جدیدترین کنسول بازی های خود را رونمایی کرد؛ بدین ترتیب پروژه بعدی مایکروسافت کنسول بازی هایی با نام Project Scarlett خواهد بود.

معرفی project scarlett مایکروسافت در نمایشگاه بزرگ e3 2019

لیست قیمت کنسول بازی

فیل اسپنسر مدیر عامل ایکس باکس مایکروسافت در کنفرانس خبری اعلام کرد: کنسول بازی جدید Microsoft چهار برابر بیشتر از کنسول بازی Xbox ONE X قدرت سخت افزاری خواهد داشت، و هدف آن فقط به پیروزی رساندن گیمرها خواهد بود. بی شک گیمرها و بازیکنان از ویژگی منحصر به فرد این کنسول بازی به وجد خواهند آمد.

فروش ایکس باکس scarlett مایکروسافت در 2020

کنسول بازی ایکس باکس مایکروسافت Project Scarlett همراه با بسیاری از ویژگی های فنی و سخت افزاری پیشرفته ای وارد بازار کنسول بازی خواهد شد. آن طور که اعلام شده است نسل بعدی کنسول های بازی مایکروسافت مجهز به پردازنده قدرتمند و فوق پیشرفته AMD Zen 2 و پردازنده گرافیکی Navi خواهند شد.

ویژگی های جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت Project Scarlett:

کنسول بازی اسکارلت مایکروسافت به آسانی می تواند بازی های نسل بعدی را در فریم ریت 120 در ثانیه و با کیفیت تصویر 8K اجرا کند. فیل اسپنسر در ادامه به پشتیبانی Xbox Scarlett از تکنولوژی مدرن و پیشرفته Ray Tracing اشاره کرد، چرا که نسل بعدی کنسول های بازی مایکروسافت از جدیدترین و حرفه ای ترین هارد SSD بهره خواهند برد، و از جمله مزایای این نسخه از هارد های SSD کاهش مدت زمان Loading بازی ها تا 40 برابر بیشتر از نسل حاضر می باشد.

کنسول بازی ایکس باکس مایکروسافت اسکارلت پروجکت

کنسول بازی مایکروسافت اسکارلت یک پروژه قدرتی و سرعتی بی نظیر است که سطح جدیدی از عملکرد و پرفورمنس فوق العاده گیم پلی را به همگان معرفی خواهد کرد. با توجه به اینکه چهار نسل از معرفی کنسول های بازی کمپانی Microsoft می گذرد و در ابتدای هر نسل، بازی Halo به عنوان بازی لانچ و باندل عرضه شده، انتظار می رود بازی Halo Infinite به عنوان بازی لانچ همراه با ایکس باکس Project Scarlett در تعطیلات سال 2020 در بازارهای جهانی به فروش برسد. همانند کنسول فعلی مایکروسافت (Xbox One) که از محتوای نسل های پیشین خود پشتیبانی می کند؛ این کنسول بازی نیز از محتوای Xbox 360 ،Xbox ONE، Xbox پشتیبانی خواهد کرد.

لیست قیمت ایکس باکس مایکروسافت

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار