Connect with us

فروش تبلت هوآوی مدیاپد ام 5 به زودی در بازار تبلت

منتشر شده

در

فروش تبلت هوآوی مدیاپد ام 5 به زودی در بازار تبلت

کمپانی هوآوی تصمیم دارد با معرفی و عرضه تبلت مدیاپد ام 5 کیفیت تبلت های خود را ارتقاء دهد و باعث رونقبازار تبلتشود. تبلت هوآوی مدیاپد M5 به عنوان جانشین تبلت MediaPad M3 که در سال 2016 عرضه شد راهی بازار آی تی خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت هوآوی مدیاپد ام 5

لیست قیمت تبلت

طبق خبرهای منتشر شده تبلت هوآوی مدیاپد M5 به تازگی گواهی کمیته ارتباطات فدرال ایالات‌ متحده (FCC) را دریافت نموده و قرار است به زودی توسط کمپانی هوآوی در ایالات‌ متحده آمریکا عرضه شود. با توجه به اینکه فهرست FCC دستگاهای حرفه ای و قدرتمند را معرفی می کند تبلت ام 5 با مجهز بودن به باتری قدرتمند 4980 میلی ‌آمپر ساعت توانست خود را در این فهرست جای دهد.

تبلت هوآوی

طبق مشخصات فنی منتشر شدهتبلتهوآوی مدیاپد ام 5 دارای بدنه فلزی بوده و نوار مخفی آنتن با آرایش U در بدنه آن تعبیه شده است. شکل ظاهری این تبلت هوآوی نیز نشان می دهد که شیار سیم‌ کارت در سمت چپ بدنه و دکمه ‌های پاور و تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست قرار گرفته اند.

تبلت هوآوی مدیاپد ام 5

دوربین پشتی تبلت هوآوی مدیاپد ام 5 در بالای سمت چپ قررا گرفته؛ و همانند تبلت M3 مجهز به صفحه نمایش 8/4 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل می باشد و به چیپست کایرین 960 نیز بهرمند شده است.

تبلت MediaPad M5

از دیگر قابلیت های جدیدترین تبلت هوآوی می توان به حسگر اثر انگشت، درگاه یو اس بی نوع C، اسپیکرهای استریو و مودم LTE از نوع Cat.4 اشاره کرد همچنین تبلت MediaPad M5 از رابط کاربری EMUI 6.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید اوریو پشتیبانی می کند و قرار است به زودی توسط کمپانی هوآوی معرفی و عرضه شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

2 دیدگاه

  1. پاریس وب

    فوریه 28, 2018 در 10:30 ق.ظ

    خوندن همچین مطلبی خالی از لطف نیست به بقیه هم پیشنهاد میکنم این مطلب رو دنبال کنن

  2. منصوره

    ژانویه 30, 2018 در 10:13 ق.ظ

    ظاهر تبلت های هوآوی نسبت به تبلت های برندهای دیگه خیلی خاص و منحصر به فرد تبلت هوآوی مدیاپد ام5 ظاهر قشنگی داره کی به طور رسمی غرضه میشه ؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار