Connect with us

فروش تلویزیون های سونی با قیمتی باور نکردنی

منتشر شده

در

فروش تلویزیون های سونی با قیمتی باور نکردنی

فروش تلویزیون های سونی با قیمتی باور نکردنی در حال انجام است همچنین این تلویزیون های جدید سونی از سیستم عامل OS پشتیبانی می کنند و کمپانی Sony جدیدا تلویزیون های خود را به سیستم عامل های پیشرفته ای مجهز کرده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تلویزیون های سونی

کمپانی سونی باریکترین LCD های جهان را در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشت. در طی این نمایشگاه، سونی قدرت خود را در تولید تلویزیون های مبتنی بر LCD را نشان داده و همچنین به همکاری عمیق خود در آینده با “گوگل” اشاره کرد. این کمپانی ژاپنی هم اکنون جدید ترین تلویزیون های خود را معرفی کرده است. تلویزیون هایی که می تواند سونی را به جایگاه خود نزدیک کند!

تلویزیون های سونی

اینتلویزیونها با نام های X80D, X75D و X70D شناخته می شوند که همگی از سیستم عامل (OS) اندروید تی وی بهره می برند. هر 3 تلویزیون از وضوح 4K برخوردار بوده و قادر به پردازش و پخش فایل های HDR هستند. مقرون به صرفه ترین تلویزیون 4K سونی، X70D است. این تلویزیون در ابعاد 49 و 55 اینچ تولید می گردد.

تلویزیون سونی X75D تنها در سایز 65 اینچ تولید می گردد و در نهایت تلویزیون های سری 800D هستند که در دو سایز 43 و 49 اینچ تولید می شوند.سونی اعلام کرده است که دو مدل 75D و 70D از طریق بروزرسانی نرم افزاری در سال آینده، ویژگی های اصلی HDR را دریافت خواهند کرد.

تلویزیون های سونی

به لطف سیستم عامل اندروید تی وی، اپلیکشین های بسیاری در اختیار کاربران قرار دارد. از پخش کننده های آنلاین گرفته تا ارتباط با شبکه بازی اختصاصی سونی. علاوه بر آن، سیستم اشتراکی بین سونی و لاجیتک، بر روی این تلویزیون ها قابل دریافت و فعالیت است. این سامانه اتوماسیون هوشمند خانگی را در اختیار تلویزیون قرار داده و کاربران از طریق تلویزیون قادر به کنترل منازل هوشمند هستند.

تلویزیون های سونی

مدل های Sony X80D به سیستم نور دهی Edge مجهز هستند و این در حالی است که دو مدل دیگر از فناوری Direct LED LCD برخوردار هستند. موتور اختصاصی سونی تحت عنوان Triluminos نیز در تمامی مدل های ذکر شده، نصب شده است.

قیمت تلویزیون های سونی در بازار های جهانی تلویزیون به شرح زیر است:

  • Sony XBR-49X700D – $999.99
  • Sony XBR-55X700D – $1,499.99
  • Sony XBR-65X750D – $2,299.99
  • Sony XBR-49X800D – $1,499.99
  • Sony XBR-43X800D – $1,299.99

لیست قیمت تلویزیون

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تلویزیون های سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

8 دیدگاه

  1. زهرا29

    جولای 9, 2016 در 5:53 ب.ظ

    سونی یکی از برندهای با کیفیت در مقاسیه با بقیه برندهاست و قیمت های خیلی خوبی هم دارد،مخصوصا تلویزیون هایش. تلویزیون های جدید سونی از سیستم عامل OS پشتیبانی می کنند،این تلویزیون ها با نام های X80D, X75D و X70D شناخته می شوند که همگی از سیستم عامل اندروید تی وی بهره می برند.ممنون و تشکر از سایت خوب آی تی بازار.

  2. حسن

    جولای 9, 2016 در 9:18 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید به ای تی بازاریی عزیز
    سونی خیلی خوبی تو کیفیت تصویر و تراکم پیکسل های تصویر کار میکنه و سونی همیشه تو تصویر و کیفیت عای بود این تلویزیون های سونی با ویندوز و طراحی خوبی که داره و حتی میتونه به عنوان مانیتور کامپوتر استفاده شه و مطمعنن مورد استقبال خیلی از مشتریان برای قیمتش قرار مگیره امیدوارم ای تی بازار تلویزیون های سونی برای فروش عرضه کنه با تشکر

  3. محسن

    جولای 8, 2016 در 12:36 ب.ظ

    با سلام
    فروش تلویزیون های سونی با قیمتی باور نکردنی در حال انجام است همچنین این تلویزیون های جدید سونی از سیستم عامل OS پشتیبانی می کنند و کمپانی Sony جدیدا تلویزیون های خود را به سیستم عامل های پیشرفته ای مجهز کرده است.

  4. نسترن مولایی

    جولای 5, 2016 در 10:38 ق.ظ

    با سلا م و خسته نباشید محصولات سونی همیشه بخاطر کیفیت خوب تصویری که دارن بهترین بودن و هستن اما متاسفانه نتونسته جایگاه خودش رو به دست بیاره تلوزیون های سونی از کیفیت 4k برخوردارن و اینکه با این تلوزیون ها قادر به کنترل منازل هوشمند باشیم خیلی جالبه این تلوزیون ها طراحی خیلی خوبی هم دارن و خیلی باریک طراحی شدن

  5. امیر محمد

    جولای 4, 2016 در 9:35 ق.ظ

    با سلام به همه ای تی بازای ها امروز میخوام راجب تلویزیون های سونی کمی حرف بزنم این تلویزیون ها از قابلیت های فراپانی بر خوردار ه که میخواتم به چند تای اون ها اشاره کنم این تلویزیون ها با نام های X80D, X75D و X70D شناخته می شوند این تلویزیون در ابعاد 49 و 55 اینچ تولید و عرضه باز میشه با تشکر از همه که وقتشون رو گزاشتن برا خوندن نظرم با تشکر

  6. سالار

    جولای 2, 2016 در 1:22 ب.ظ

    با سلام خدمت شما
    فروش تلویزیون های سونی با قیمتی باور نکردنی که این تلویزون ها قیمت بالایی دارند ولی در عوض کیفیت و طراحی زیبای این تلویزون ها طرفداران زیادی رو جذب خودش کرده

  7. عادل

    جولای 2, 2016 در 9:15 ق.ظ

    تلویزیون های سونی کیفیت تصویر معرکه ای داند منکه واقعا راضیم و نسبت به برند های دیگه سونی بی نظیره.

  8. zohre

    ژوئن 30, 2016 در 4:45 ب.ظ

    تلویزیون های سونی که از ای تی بازار خریداری کردم بسیار عالی هستند میتوان گفت تنها عیبش قیمت بالای اونه که زیادم غیر منتظره نیس چون واقعا کیفیت عالی داره قدرت پردازششم عالیه کلا تی وی نگاه کردن به ادم میچسبه باداشتن اپلیکیشن های اندروید دیگ واقا یک محصول کامل شده درکل از خریدم خیلییی راضیم .ممنون

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار