صوت و تصویر

فروش تلویزیون های 4K کمپانی ویزیو با قیمت ارزان آغاز شد

کمپانی Vizio اعلام کرد آخرین مدل از تلویزیون های 4K خود را در دسترس خرده فروشان قرار داده است. تلویزیون های این شرکت همیشه قیمت بسیار قابل توجهی را در مقایسه با امکانات و ویژگی هایی که ارائه می دهند، دارند بنابراین در هر لحظه از زمان مورد توجه عموم مردم قرار می گیرند. علاوه بر این AirPlay 2 و HomeKit اپل به زودی به تلویزیون های Vizio جدید و قدیمی راه خواهد یافت.

قیمت تلویزیون های 4k ویزیو در بازار صوت و تصویر

لیست قیمت تلویزیون

از مجموعه تلویزیون های شرکت Vizio می توان به مدل P-Series Quantum X با قابلیت 4K و HDR که پرچمدار شرکت Vizio شناخته می شود اشاره کرد، این تلویزیون در اندازه های 65 اینچ ($2,199.99) و 75 اینچ ($3,499.99)و با قیمت های اعلام شده به فروش خواهند رسید. قیمت مناسب این تلویزیون ها تنها دلیلی می تواند باشد که مصرف کنندگان در مسیر خرید این سری از محصولات قدم بر می دارند؛ اما شرکت سازنده معتقد است که تلویزیون Quantum X سری P می تواند با بهترین تلویزیون های 4K موجود در بازار رقابت کند.

قیمت تلویزیون سری m ویزیو

تلویزیون های استاندارد کوانتوم سری P سال 2019 شرکت Vizio در دو ابعاد و اندازه یکسان (65 و 75 اینچی) و با مشخصات فنی کمی متفاوت هنوز هم مورد توجه خریداران قرار می گیرند؛ در بازار صوت و تصویر نیز قیمت مدل 75 اینچی برابر با 2،499.99 دلار و قیمت مدل 65 اینچی 1،399.99 دلار می باشد.

معرفی ارزان ترین تلویزیون های شرکت ویزیو:

تلویزیون های سری M شرکت Vizio جزء آن دسته از محصولاتی هستند که مصرف کنندگان می توانند آنها را با قیمت های زیر 1000 دلار خریداری نمایند. برای بسیاری از کاربران، سری M یک ترکیب ایده آل از کیفیت تصویر خوب و قیمت مناسب است. تلویزیون 999.99 دلاری 65 اینچی سری M دارای فن آوری نقطه کوانتومی برای گسترش رنگ HDR و منطقه زوم کم نور با حداکثر روشنایی 600 نیت است؛ قیمت نسخه 55 اینچی نیز با مشخصات فنی مشابه مدل 65 اینچی برابر 799.99 دلار خواهد بود. در سری M تلویزیون های Vizio مدل هایی با اینچ های پایین تر نیز وجود دارد، خریدارانی که به دنبال تلویزیون هایی در ابعاد کوچک هستند، می توانند مدل های 50 و 43 اینچی این سری را با قیمت های 549.99 دلار و 399.99 دلار خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت تلویزیون های ویزیو اونقدر هم ارزون نیست بنظرم قیمت تلویزیون های شیائومی خیلی خوب و مقرون به صرفه ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا