Connect with us

فروش جدیدترین ایرفون وایرلس بیتس از ماه آینده

منتشر شده

در

فروش جدیدترین ایرفون وایرلس بیتس از ماه آینده

یکی از جدیدترین هدفون های شرکت بیتس با نام PowerBeats3 Wireless به تازگی معرفی و رونمایی شد؛ هدفون وایرلس پاوربیتس با قابلیت اتصال بی سیم به گوشی موبایل می تواند نسبت به سایر ایرفون ها عملکرد بهتری برای شما داشته باشد.

جدیدترین ایرفون وایرلس بیتس رونمایی شد

شرکت Beats یکی از زیر مجموعه های کمپانی اپل است و سالانه محصولات با کیفیتی را روانه بازار کامپیوتر می نماید. طبق خبرهای منتشر شده نیز نسل جدید ایرفون های بی سیم پاوربیتس با داشتن جدیدترین فناوری های روز در ماه آوریل در دسترس خریدارن قرار خواهد گرفت.

ایرفون وایرلس جدید بیتس معرفی شد

ایرفون وایرلس بیتس PowerBeats مجهز به دستیار صوتی سیری :

نسل جدید هدفون‌ های PowerBeats همانند دومین نسل از ایرپادهای اپل به تراشه H1 مجهز شده اند که سبب افزایش عمر باتری می شود به طوری که می تواند به صورت مداوم تا 5 ساعت به فعالیت خودش ادامه دهد؛ البته دستیار صوتی سیری همیشه روشن در این هدفون ها بسیاری از دستورات صوتی شما را اجرا خواهد کرد، بدین ترتیب دیگر نیازی به فشردن کلید نیست و با گفتن عبارت کلیدی Hey Siri می توانید درخواست و یا سوال خود را مطرح کنید.

نسل جدید ایرفون پاوربیتس در برابر آب و عرق مقاوم بوده و نسبت به ایرپاد جدید اپل بدنه محکم و مقاوم تری خواهد داشت، طراحی منحصر به فرد و رنگ مشکی پاوربیتس نیز یکی دیگر از تفاوت های این دو هدفون می باشد. قیمت ایرفون بی سیم PowerBeats3 هنوز توسط کمپانی سازنده اعلام نشده اما انتظار می رود با بر چسب قیمت 199 دلار به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار