Connect with us

فروش جدیدترین پاوربانک تسلا هم اکنون اغاز شد

منتشر شده

در

فروش جدیدترین پاوربانک تسلا هم اکنون اغاز شد

کمپانی Tesla Motors یکی از شرکت های خودروسازی بزرگ و فعالی است که در جولای 2003 میلادی توسط جفری استرابل و ایلان ماسک تاسیس شد. هم اکنون Elon Musk به‌ عنوان مدیر عامل اجرایی و رییس هیئت مدیره در این شرکت فعالیت می ‌کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پاوربانک Tesla

لیست قیمت پاوربانک

شرکت تسلا به تازگی جدیدترین خودروی فوق سریع و یک کامیون برقی را به لیست محصولات حرفه ای خود اضافه نمود؛ در کنار این ماشین های قدرتمند و گران قیمت این شرکت از یک پاوربانک حرفه ای نیز رونمایی به عمل آورد که توانست بسیاری از کاربران را شگفت زده کند.

شارژر همراه تسلا

پاوربانک Tesla یک شارژر همراه  مجهز به باتری 3350 میلی آمپر ساعت می باشد که می تواند گوشی آیفون، آیپد یا گجت های هوشمند مجهز به پورت میکرو USB را شارژ کند و با اندازه کوچکی که دارد به راحتی می توانید آن را در جیبتان جای دهید.

پاوربانک تسلا از نظر ظاهری شبیه به باتری های Superchargers کمپانی Teslaبوده و دو کابل تاشونده که در دو طرف این Power bank تعبیه شده اند، برای اتصال به پورت های micro USB و اتصال به پورت لایتنینگ (Lightning) بر‌روی iPhone و iPad مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

جدیدترین شارژر همراه تسلا

قیمت پاوربانک تسلا در بازار موبایل 45 دلار اعلام شده است که نسبت به پاوربانک های هم ظرفیت کمپانی های رقیب دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد. علاقمندان نیز می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تسلا این پاوربانک را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد پاوربانک تسلا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار