Connect with us

فروش دوربین عکاسی بدون آینه فوجی فیلم X-Pro3 در1 آبان

منتشر شده

در

فروش دوربین عکاسی بدون آینه فوجی فیلم x-pro3 در1 آبان

کمپانی ژاپنی فوجی فیلم با تولید دوربین های فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای توانست همانند تولیدکنندگان برتر بازار دوربین نظر بسیاری از خریداران را به محصولات خود جلب کند، این شرکت فعال به تازگی جدیدترن دوربین عکاسی خود را با نام X-Pro3 معرفی و رونمایی کرده است.

دوربین عکاسی بدون آینه فوجی فیلم x-pro3

لیست قیمت دوربین عکاسی

در واقع دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-Pro3 نسخه بروز شده سری X-Pro3 است که با داشتن قابلیت های جدید توانست بسیاری از کاربران را غافلگیر کند؛ از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین می توان به صفحه نمایش مخفی آن است اشاره کرد، که بر خلاف سایر دوربین های بدون آینه که دارای نمایشگر بزرگ هستند،(X-Pro3) به یک ال سی دی کوچک بهره مند شده است که می تواند اطلاعات کاملی از تنظیمات را در اختیار عکاسان قرار دهد؛ البته این LCD همانند نمایشگر دوربین های فیلمبرداری به راحتی قابل چرخش خواهد بود.

ویژگی های صفحه نمایش کوچک دوربین عکاسی فوجی فیلم X-Pro3 :

مکانیزم چرخش ال‌ سی دی دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-Pro3 به صورتی است که به شما این امکان را می دهد که تنظیمات عکاسی خود را در زمان عکسبرداری مشاهده نمائید. طبق اعلام کمپانی فوجی فیلم منظره ‌یاب استفاده شده در دوربین میرورلس X-Pro3 نیز باعث می ‌شود تا دفعات کمتری به ال‌ سی‌ دی پشت دوربین نگاه کنید. علاوه بر نمایش تنظیمات این ال ‌سی ‌دی کوچک می ‌تواند نوع حالت عکسبرداری را نیز به کاربر نشان دهد.

دوربین عکاسی بدون آینه فوجی فیلم x-pro3 رونمایی شد

اکثرا دوربین های آنالوگ فوجی فیلم به صفحه نمایش کوچک بهره مند می باشند، از این رو وجود ال سی دی در دوربین عکاسی بدون آینه X-Pro3 سبب خواهد شد، حس نوستالژی کاربران برانگیخته شود. دوربین X-Pro3 با شبیه ‌ساز افکت‌ های معروف فوجی فیلم عرضه می ‌شود که کاربران می ‌توانند با انتخاب این افکت ‌ها، ویژگی های نگاتیو حرفه ای دوربین های آنالوگ فوجی فیلم را دوباره خلق کنند.

دوربین عکاسی بدون آینه فوجی فیلم x-pro3 با ال سی دی کوچک

منظره ‌یاب OLED این دوربین فوجی فیلم نیز با کمک کنتراست بهتر، روشنایی بیشتر و دقت تصویر بالاتر می‌ تواند در قاب ‌بندی عکس به کاربران کمک کارآمدی داشته باشد. جنس بدنه دوربین عکاسی X-Pro3 نیز از تیتانیوم بوده و قرار است در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در یکم آبان ماه راهی بازار دوربین شود.

دوربین عکاسی فوجی فیلم

4 دیدگاه

  1. علی

    ژانویه 1, 2022 در 2:26 ق.ظ

    اقا رامین مثل اینکه تازه دوربین برات خریدن واونم یه مدل پایین از کانن اگه مثل من ۴۰سال عکاسی میکردی وحداقل ۲تا بند رو تجربه میکردی نمی گفتی کانن توصیه میکنم یه فول فریم کانن مثل 5dمارک ۳یا۴رو برداری وبیاری کناریه فوجی بعد با چهارتا اهل فن ومتخص نشون بدی اونوقت خجالت میکشی باورکن فوجی رو یه تست بزن اطلاعاتت زیاد میشه ویه کم عکاسیت خوبتر

  2. جواد

    نوامبر 25, 2021 در 5:00 ق.ظ

    درجواب اون بزرگواری که فرمودن کنون بهتره باید بگم ۴۰ ساله دارم عکاسی میکنم تمامی برندهای موجود بغیر ا زلایکا و هاسلبلاد رو تست کروم وداشتم
    هیچی فوجی نشد بله شما احتمالا دوربین اول واخرت کانن هستش پس نمی تونی ادعا کنی برو حدا اقل دستت بگیر تو طبیعت چند تا شات بزن بعد مقایسس کن با فول فریمهای کانن دوست عزیز

  3. سهلان

    سپتامبر 25, 2019 در 12:38 ب.ظ

    چرا محصولات فوجی رو تو سایت موجود نمیکنین؟

  4. رامین

    سپتامبر 25, 2019 در 10:02 ق.ظ

    فوجی فیلم هم دوربین های خوبی تولید می کنه ولی کیفیت عکس هیچ دوربینی به مثل دوربین عکاسی های کانن نیست.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار