راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

فروش فبلت نوبیا Z11 Max در بازار موبایل و آی تی با قیمتی مناسب

فروش فبلت نوبیا Z11 Max در بازارهای آی تی با قیمتی مناسب انجام خواهد شد و مشخصات فنی فبلت Z11 Max  نوبیا به طور رسمی از سوی کمپانی Nubia اعلام شد و نشان داد که این تلفن هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

فبلت نوبیا Z11 Max

شرکت Nubia یکی از زیر مجموعه های شرکت ZTE  امروز از فبلت جدید خود به نام Z11 Max طی مراسمی در پکن پرده برداشت. این تلفن هوشمند با نمایشگری 6 اینچی همراه گشته که از موبایل های مرسوم کنونی، اندکی بزرگ تر است. نمایشگر 6 اینچی محصول مورد بحث به شیشه 2.5D و رزولوشن 1080p مجهز شده. پنل آن نیز از نوع Super AMOLED انتخاب گشته و با گوریلا گلس 3 محافظت می شود.

فبلت نوبیا Z11 Max

فبلت Z11 Max از چیپست مجتمع اسنپدراگون 652 استفاده می کند و با چهار گیگابایت رم همراه گشته است. در این بین کاربر می تواند کارت حافظه را نیز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی دستگاه مورد اشاره، اضافه کند.دوربیناصلی فبلت Z11 Max به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز شده که داری فوکوس خودکاری فازی است. گشودگی دهانه لنز آن نیز به f/2.0 می رسد. در این بین دوربین سلفی دستگاه سنسوری 8 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 دارد.

در اینتبلتمیان رده می توان یک اسکنر اثر انگشت را نیز یافت که از مزایای آن به شمار می رود. تبلت Z11 Max همچنین به یک باتری حجیم و 4000 میلی آمپری مجهز شده که به لطف چیپست اسنپدراگون 652 از نسخه سوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نیز بهره می گیرد.

فبلت نوبیا Z11 Max

جالب اینجاست که ZTE دو نمونه از این فبلت را به فروش می رساند. برای مثال، نسخه ساده و استاندارد آن 1999 یوان معادل 300 دلار قیمت گذاری شده در حالی که نسخه دیگری هم وجود دارد که می توان امضای «کریستیانو رونالدو» را بر آن یافت. این نسخه که از نظر سخت افزاری تفاوتی با نمونه استاندارد ندارد، با قیمت 2799 یوان برابر با 425 دلار فروخته خواهد شد.

لیست قیمت تبلت

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد فبلت نوبیا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. با سلام وخسته نباشید به ای تی بازاریای عزیزم
    این تبلت با داشتن طراحی زیبا و همچنین قابلیت نگهداری باتری خوب که شارژ میتونه شارژ زیادی نگهداره داره و همچنین با امنیت و شخصی سازی میتونه مورد استقبال قرار بگیره به ویژه این که با قیمت مناسب تری وارد بازار موبایل شدن امیدوارم ای تی بازار هم از این مدل تبلت نوبیا Z11 Maxاستقبال کنه باتشکر از ای تی بازار

  2. با سلام . این فبلت جدید نوبیا Z11 Max با توجه به قابلیت هایی که داره جزئ بهترین گوشی های دنیا به حساب میاد و از نظر امکانات هیچ چیزی کم نداره و با این وجود قیمتش خیلی مناسبه مثلا همینکه به سنسوزر اثر انگشت مجهزه و از این نظر به گوشی های سامسونگ و اپل شباهت داره علاوه بر اینکه این گوشی خیلی زود شارز میشه و علاوه بر همه یاینها خیلی هم ظاهر خوب و ظریفی داره

  3. با سلام
    فروش فبلت نوبیا Z11 Max در بازارهای آی تی با قیمتی مناسب انجام خواهد شد و مشخصات فنی فبلت Z11 Max نوبیا به طور رسمی از سوی کمپانی Nubia اعلام شد و نشان داد که این تلفن هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت می باشد. این گوشی دارای قیمت مناسبی است و طرفداران زیادی است

  4. فبلت نوبیا Z11 Max کیفیت و ظاهر خوبی داره امیدوارم هرچه زودتر وارد ای تی بازار بشه ممنون از اطلاع رسانیتون

  5. سلام و خسته نباشید ..فروش فبلت نوبیا Z11 Max در بازار موبایل و آی تی با قیمتی مناسب در این سایت.تبلت Z11 Max همچنین به یک باتری حجیم و 4000 میلی آمپری مجهز شده که به لطف چیپست اسنپدراگون 652 از نسخه سوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نیز بهره می گیرد.در این بین کاربر می تواند کارت حافظه را نیز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی دستگاه مورد اشاره، اضافه کند. نسخه ساده و استاندارد آن 1999 یوان معادل 300 دلار قیمت گذاری شده در حالی که نسخه دیگری هم وجود دارد که می توان امضای «کریستیانو رونالدو» را بر آن یافت. این نسخه که از نظر سخت افزاری تفاوتی با نمونه استاندارد ندارد، با قیمت 2799 یوان برابر با 425 دلار فروخته خواهد شد.

  6. به نظرم فبلت نوبیا Z11 Max خیلی بهتر از تبلت های داخل بازار موبایل ایران هست چون استفاده کردن از تبلت ها در مکانهای عمومی واقعا مشکله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا