راهنمای خرید لپ تاپ

فروش لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر Nitro 5 Spin آغاز شد

کمپانی محبوب Acer با تولید و فروش لپ تاپگیمینگهیبریدی نیترو 5 اسپین توانست اکثر گیمرهای حرفه ای سخت پسند را جذب خود کند، چرا که ایننوت بوک گیمینگ ایسراولین لپ تاپ هیبریدی است که می تواند درحالت تبلت نیز پاسخ گوی نیاز گیمرها باشد. در ادامه با اخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro 5 Spin

لیست قیمت لپ تاپ

مطمئنا بازی کردن بر روی یک کامپیوتر هیجان انگیزتر است، اما امروزه به دلیل تغییرات شرایط زندگی بسیاری از کاربران فضای کافی برای یک کامپیوتر رومیزی را ندارند از این رو لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ جایگزین مناسبی برای کامپیوتر ها خواهند بود. کمپانی ایسر به تازگی جدیدترین لپ ‌تاپ گیمینگ خود را به بازار لپ تاپ معرفی کرد.

لپ ‌تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر Nitro 5 Spin

جدترین لپ ‌تاپ گیمینگ ایسر با نام Nitro 5 Spin معرفی شد. نوت بوکگیمینگهیبریدی نیترو 5 اسپین با قابلیت چرخش نمایشگر در حالت 2 به 1 می تواند با توجه به نیاز کاربران تبدیل به لپ ‌تاپ یا تبلت شود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این لپ تاپ هیبریدی ایسر مربوط به سخت ‌افزار آن می‌ شود که به گیمرها این امکان را می ‌دهد تا علاوه بر جا به ‌جایی، ویژگی گیمینگ را نیز به همراه داشته باشد.

لپ ‌تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر

صفحه نمایشلپ تاپ ایسرنیترو 5 اسپین، لمسی از نوع IPS و رزولوشن FHD بوده و پردازش های گرافیکی بر عهده کارت گرافیک انویدیا GTX 1050 نیز می باشد همچنین این نوت بوک گیمینگ هیبریدی ایسر به پردازنده Core نسل هشتم اینتل بهرمند شده است.

طبق اعلام کمپانی Acerلپ‌ تاپNitro 5 Spin با قیمتی معادل 1000 دلار در بازار لپ تاپ عرضه خواهد شد و برای گیمرهایی که قصد خرید لپ ‌تاپی گیمینگ با هزینه ای کم را دارند گزینه ای مناسب خواهد بود. کمپانی ایسر با عرضه و فروش این نوت بوک هیبریدی کاربران زیادی را نیز جذب خود خواهد کرد.

لپ ‌تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر نیترو 5 اسپین

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر نیترو 5 اسپین :

  • صفحه نمایش : 15.6 اینچ،لمسی از نوع IPS
  • پردازنده گرافیکی : GeForce GTX 1050 انویدیا
  • رم : 16 گیگابایت
  • حافظه اس اس دی : 512 گیگابایت
  • پردازنده : Core نسل هشتم اینتل
  • رزولوشن : 1080p پیکسل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. لپ تاپ گیمینگ هیبریدی ایسر نیترو 5 اسپین رو چطوری می تونیم از سایت آی تی بازار خریداری کنیم؟ نوت بوک گیمینگ جالبیه منکه به عنوان یه گیمر خیلی خوشم اومد لایک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا